Tanıtım

56 8 10
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem ve evet heyecanlıyım. Eğer destek verirseniz çok sevinirim. Bir de eğer kapakta yardımcı olabilecekler varsa mesaj atabilirler mi?
UMARIM TANITIMI SEVERSİNİZ...

Masal Uymaz
Benim hikayem basittir. Nasıl derler dışım mavi.  Hep gülerim , kimsenin karşısında ağlamam , dik dururum ama ben siyahım o davetlerden,  okuldan, arkadaşlarla buluşmadan sonra kalan ben.Kitaplara aşık olan, yanlızlığı seven, kitaplarda ki karakter için ağlayan, hayatı yalan olan. Ailem ilk zamanlar bu durumu depresyon olduğunu zannetti ben de çözüm yolunu dışımı mavi yapıp içimi siyah yapmakta buldum. Kimse bilmedi benim yanlızlığımın insanlarla dolu olduğunu. Kimse...

Kerem Kurt
Ben Kerem Kurt. Ahmet Kurt'un tek oğlu. Şirketlerin varisi , çeşitli kurumların ortağı... Peki ben aslında kim miyim? Basit. Bir psikopatım. Psikolojide ki adı sosyopatidir. Şimdi siz de psikopatlığı çoğu insan gibi yanlış bilirsiniz. Ben size anlatayım: başkalarını sömürme,  yalan söyleme,  kibir,  rasgele ve çoklu cinsel ilişkiler,  bazı duyguların yokluğu olarak kısaca tanımlana bilir. Mesela bizim sevmeye yeteneğimiz yoktur. Ne garip değil mi (!) Psikopatların sadece %10'u çeşitli Suçlar nedeniyle yakalanıp hapse atılabilir çünkü biz kendimizi iyi saklarız. Siz bizi dışardan tam tersimiz olarak görürsünüz ama yakınımızda olanlara sen derece kendimizizdir. O görülen iş adamların çoğu psikopattır.   SİZCE ASIL BEN NASIL?

Iyi yada kötü bütün yorumlarınızı bekliyorum. Bi kusurumuz olduysa affola...

SiyahımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin