Duyuru!!!

175 19 11
                                    

Arkadaşlar şu an Hello Monster dizisini izliyorum. Diziyi izlerken kitaba ara vermek istemiyorum. Bu nedenle yoruma önerdiğiniz dizileri yazın. hem önerdiğimiz dizileri izlemeyi çalışacağım, hem de yayınlayacağım dizi izlerken de bos durmam böylece. Arkadaşlar bir şey soracağım. Yayınladığım dizilerin aynı zamanda şarkılarında yazayım mı? Yorumlara göre dizilere şarkıları da ekleyeceğim. Arkadaşlar bir de Cross Gene şarkılarını dinlemenizi öneriyorum. Koreli Japon ve Çin üyeleri var. ama ben şarkılarını beğeniyorum isterseniz dinleyebilirsiniz ben o tur şarkıları sevdiğimden beğeniyorum Eğer siz beğenmezsiniz tabi ki de dinlemezsiniz.Ama gerçekten üyeleri filan çok sevimli klipleri filan da çok icten. arkadaşlar son bir şey daha söyleyeceğim bunu da size bırakıyorum yorumlara yazabilirsiniz düşüncelerinizi, ben aynı zamanda tanıdığım Koreli ünlülerin de paylaşmayı düşünüyorum. Genelde oyunculardan ibaret olacak ama arada bir şarkıcı olacak tabii. Lütfen yorumlarınızda bunu da eklemeyi unutmayın. önerdiğiniz dizileri, "yayınladığım dizilerin şarkılarını ekleyeyim mi"sorusunun cevabini ve "Koreli ürünleri tanıtayim mi?"sorusunun cevabı.

Bu arada Koreli ünlülerin hayatlarını, yaşlarını,boylarını, doğum tarihlerini, mesleklerimiz ve kilolarıni ekleyeceğim. Hepsi tam olacak diye bir şey yok ne kadar bilgi bulabilirsem. Biliyorum Çok konuştum. Yorumları ve voteleri bekliyorum. Byy muck :)
Medya: Cross Gene

Kore Dizisi Tavsiyeleri :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin