Artık burdayım ama o kadına( biyolojik anneme) karşı içimde kocaman bir öfke barınıyor.Bana kalırsa da bu öfke hiç dinmeyecek..
Annemle yaşamaya başladığımdan beri hergün aynı konu üzerine her zaman aynı tartışma oluyor .Neden beni bıraktığını hâla anlamıyorum.Aslında düşünüyorum da bazen ne olup bittiğini anlamasamda belli belirsiz bir his çöküyor içime.Açıklamasız bir duygu ,bir yandam kendimi suçlu hissediyor ; bir yandan da kendime karşı düşman oluyorum.Sevilmeyi hak etmeyen bir insanmışım gibi geliyor.Sanki çok kötü ,ukalâ , sevilmekten aciz ,kendi karanlık dünyasında yaşayan bir insanmışım gibi kendi kende karamsarlık içinde buluyorum genelde artık kendimi.
Beni tanıyan böyle söylemiyor aslında ..
Gerçekten arkadaşım, sırdaşım en önemlisi kardeşim dediğim, öz kardeş bildiğim Aysu ve Gizem dışındakiler genelde herşeyimi anlamıyorlar .Aysu ile yurtta kaldığım dönemlerde tanıştık. O yurtta kalmıyordu . Aynı sınıfta okuyorduk. Okula ilk başladığım sıralarda herkes beni küçük görüyor ,yurtta kaldığım için bana aşağılık muamelesi yapıyorlardı. O zamanlarda bana iyi davranan sadece Aysu vardı. Gizem ile de onun sayesinde tanışmıştık . Gizem ile başlarda aramız hiç iyi değildi ukalâ ,kendini beğenmişin tekine benziyordu. Bu yüzden ona karşı sert davranıyordum . Birgün okulda Ulaş adında bir çocukla tanıştım . Aramız çok iyiydi ,herşeyimizi birbirimize anlatıyorduk . Konuşurken önceden tanışmış olduğumuzu farkettik. Peki bunca zaman sonra karşılaşmamızın sebebi neydi?
Aysu ve Gizem sürekli ondan hoşlandığımı söylüyorlardı. Ama her defasında inkâr ediyor onlara kızıyordum . Böyle birşey olmayacağını aptallık ettiklerini söylüyordum.
Annem beni üniversiteye verdi .O kadına hâla ısınamıyorum...
************
Yine günlerden bir gün odama geçtim.Kitabımı elime aldım ve telefona kulaklığı takıp yine bir rap açtım .Her akşam olduğu gibi yine annemle tartışmıştık . Neyse ben alıştığımdan dolayı bunu pek kafama takmadım ..Artık alışmıştım çünkü..Yine bir kitap, yine bir akşam .Elimde kahvem ;okuyorum . Kahvemden bir yudum aldım ve o sırada mesaj geldi ..