3. časť

166 8 1
                                    

Hneď som utekala ku skrini, si niečo pekné vybrať na seba. Rozmýšľala som, či si vezmem áčkovú sukňu, alebo šaty, ale džíny s blúzkou... Nevedela som sa rozhodnúť... Chcela som vyzerať čo najlepšie. No nakoniec som si vybrala čierne nohavice, károvanú košeľu a moje obľúbené biele converse. Vlasy som si dala do vysokého copu,
jemne som ich natočila... Vyzeralo to celkom fajn. Dala som si aj jemný make-up. Vzala som si aj tenký sveter, lebo vonku nebola veľká zima. Keď som zišla dole, mama ma hneď zastavila. ,,Kam ideš ?" opýtala sa. ,,Idem von s Grace" jasné, že som klamala, keby som jej povedala pravdu, všetko by sa vypytovala. Určite mi to nezhltla... ,,No dobre, tak choď ale o 22:00 buď doma" usmiala sa. ,,Dobre, ahoj :)" Pomaly som išla ku kinu, bolo asi 18:20...

...

Keď som prišla ku kinu, už ma tam čakal Liam. ,,Ahoj Laura,, pozdravil sa. ,,Ahoj Liam :)" nemohla som sa dočkať. Mali sme ešte asi pol hodinu voľno, tak sme išli kúpiť lístky, popcorn a colu.

19:00

Začína film. Išli sme na horor. Mala som trochu obavy, že to nedopadne dobre. Boli tam scény, ktoré sa dali zvládnuť. No, ale boli tam aj také scény, ktoré na môj žalúdok, neboli veľmi príjemné. Keď som ich uvidela, hneď som sa oprela o Liama. On ma veľmi rád objal. :) ;) Pred koncom filmu sa Liam otočil a nechtiac na mňa vylial colu. ,,Prepáč nechcel som :(" ospravedlnil sa. ,,Nevadí, stáva sa :)" usmiala som sa. Po skončení filmu bolo 21:00. ,,O 22:00 musím byť doma" povedala som. ,,Dobre, do 22:00 budeš doma" zasmial sa. Išli sme sa ešte prejsť do parku.
Chvíľu bolo medzi nami trápne ticho. Preto, som začala rozprávať, čo mám rada, čomu sa venujem a všetko o sebe.... Potom sme si sadli na lavičku. Liam sa ku mne približoval a chcel ma pobozkať. No v tom mi zazvonil mobil..  Myslela som, že ma asi porazí. Volala mi Grace. Zdvihla som jej : ,,Ahoj Grace"  ,,Ahoj Laura, ja som len chcela, že ešte zajtra nebudem v škole, chcem aby si to povedala učiteľke." povedala. ,,Dobre poviem jej to" usmiala som sa, síce s menším hnevom. Keď sme skončili rozhovor, tak už bolo 21:45. Ku nám domov od parku, to je asi 15 minút, takže sme už museli ísť. Prišli sme ku kinu a tam sme už išli každý sám. No ešte pred odchodom, mi Liam dal pusu na líce. Trochu som sa červenala. ,,Ahoj Liam, teším sa na zajtra" povedala som a usmiala som sa. ,,Ahoj Laura, aj ja. :)" A odišla som.

...

Keď som išla domov, stretla som Kate. Keď som ju uvidela, prišlo mi až zle. ,,Ahoj Laura" usmiala sa ironicky. ,,Ahoj Kate" ,,Kde si bola ?" opýtala sa. ,,Bola som v kine" povedala som. ,,Ooo, a s kým ?" povedala. ,,S Liamom " usmiala som sa. Videla som ako bola nahnevaná, keď som povedala, že s Liamom. Bola som asi škodoradostná... :DDD ,,Už musím ísť" povedala s ironickým úsmevom. ,,Aj ja ahoj" usmiala som sa.

Doma

Keď som prišla domov, bolo presne 22:00. Mama s otcom pozerala telku, išla som do svojej izby, s úsmevom na tvári. Bola som celkom unavená. Ani neviem z čoho. Odlíčila som sa, obliekla som sa do obľúbeného pyžama a išla som si ľahnúť. Celý čas som rozmýšľala o dnešku. Bola som veľmi šťastná. Bola som už v polospánku, keď zrazu mi prišla SMS-ka. Od Liama ❤❤❤. Bola som ešte viac šťastná. Otvorila som ju. ,,Mám ťa rád Laura ❤ Liam " písalo tam. Ja som mu poslala len smajlíka :). Ešte viac ma to potešilo. Hneď som od radosti zaspala.

Taak, ako sa vám páčila táto časť ? Tipnite si, čo sa stane... Do komentu :) Ďakujem za názory a like ❤❤ Vaša Tina

Ja a On (Liam Payne)Where stories live. Discover now