5.časť

198 11 4
                                    

Bola som trochu prekvapená... Liam nebol sám.. Boli s ním dvaja chalani.. Vôbec som netušila, kto to môže byť...
,,Ahoj Laura, chcel by som ti niekoho predstaviť.. Toto je Zayn Malik a toto je Niall Horan, sú to naši noví spolužiaci." ,,Teší ma, ja som Laura." Pozvala som ich dnu. Rozprávali sme sa o nich, ale aj o mne... Bola som trochu zachripnutá, takže väčšinou rozprával Liam ❤. Bola som rada, že prišiel... Obidvaja boli super, hneď sme si porozumeli. Zrazu niekto zazvonil. Bola to Grace. Prišla dovnútra, Liam predstavil Zayna a Nialla a takisto si dosť porozumeli. Stala sa z nás ,,SuperPäťka,, :DD ,,Nepozrieme si nejaký horor ?" opýtal sa Niall... Bolo už 19:40. Mama ešte nebola doma. ,,Môžme" všetci súhlasili.

Horoooor :D

Pozerali sme Scary Movie 2... Trochu som sa bála... Horory neznášam. No bol pri mne Liam a ten ma držal celý čas v objatí... Cítila som sa s ním v bezpečí. Všimla som si, že Zaynovi sa nejako zapáčil Grace. Sedela vedľa neho, videla som, ako sa pozeral zamilovane... Aj Grace sa pár krát na neho pozrela a usmiala sa. Niall urobil popcorn :DD Trochu mu prihorel :DDD Ale nevadilo to.. Bolo už 21:20, keď zrazu prišla mama... ,,Ahoj-te" ,,Laura ? Mohla by si nás predstaviť ?" Práve skončil film... ,,Jasné mami... Grace a Liama poznáš a toto sú naši noví spolužiaci a kamoši : Niall a Zayn" ,,Teší nás pani Rose" povedal Zayn a Niall.

O 21:30

Všetci sa už chystali, že pôjdu preč. Liam prišiel za mnou.. ,,Laura dnes som si to užil" povedal a dal mi pusu. Videla to Grace. Už odišli. O pol hodiny mi prišla správa od Grace. ,,Čo mala znamenať tá pusa ?" Ja som jej neodpovedala, pretože som si tiež nebola istá. Ale dúfala som, že to nebola len kamarátska pusa... Do Liama som sa úplne zamilovala. ❤❤

Tááák konečne je tu nová časť, dúfam, že sa vám páči... 😍😍😍 Vaša Tina ❤❤❤

Ja a On (Liam Payne)Where stories live. Discover now