1 Balo Günü

17 5 1
                                    


Aşkın başlangıcı bir kızın gerçek askı.

Günlerden cuma, bugün 8. sınıfın okul balosunun olduğu gün. Bugünün çok güzel olacağına inanıyorum sevdiğim çocuk için güzel olmak istiyordum.

Bu yüzden başlangıçta ne giyeceğim hakkında kararsız kaldım .Annem salondan "Hala hazırlanmadın mı? "Gökçe dediğinde ben hala yataktan yeni kalkmış gibiydim. Dolabımı açıp bir süre karıştırdım. en sonunda annemin doğum günümde hediye aldığı elbiseyi gördüm. " Evet bu elbiseyi giymek güzel bir fikirdi. " elbisenin üst tarafı siyah straplez kolları siyah tül, etek kısmı bacaklarımı oldukça belli eden dar hoş bir kırmızı. elbisemi giydikten sonra ayakkabı dolabımı açtım platform bileklerime kadar uzanan siyah tonlarında bir ayakkabı seçip giydim. Hafif parlatıcı ile dudaklarımı belirginleştirdim, koyu tonda eyeliner ve rimel sürerek makyajımı bitirdim. Aynanın karşısına geçip kendime baktım oldukça güzel görünüyordum. Baloya hazırdım. Annem odama girdi çok güzel olduğumu söylerken yüzü gülüyordu . Odadan çıkarken "Gökçe geç kalıyorsun saat sekiz " diyerek kapıyı kapattı hemen mini çantama telefonumu koyup çıktım .Bu güzel elbiseyle toplu taşıma araçlarına binemeyeceğimi düşündüm. Böylelikle bir taksi çağırdım. Gerçekten de geç kalmıştım. Kapıdan içeriye girip uzun kırmızı holde yürüdüm merdivenlerden inerken tüm gözlerin bana baktığını hissettim.

Salona girdiğimde ortamın kalabalığı çok güzeldi ama benim gözüm onu arıyordu. Gözler benim üzerimden ayrılıp gelen sanatçılara döndü. Onu gördüğümde yüz ifadem bir anda istemesem de soldu en gıcık olduğum kişi Azra, Batuhan'ın yanındaydı birlikte konuşuyorlardı. Heyecanla "Batuhan" dememle dudaklarını dudaklarımda hissettim. Bu bir ilkti. Kimse anlamadan ellerini tutup DUMAN Grubunun "senden daha güzel" şarkısı ile dans etmek için tuttum.

SENİ SANA DİLEMİŞTİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin