Kampta Kayıp6

20 3 1
                                    


ÇAĞLA'NIN AĞZINDAN:

Sabah olunca Gökçe ortalıkta yoktu sanırım dün gecede çadırda yoktu . Ben "Gökçe nerede" dedim.

Berfin ve Asya "Dün gece çadıra gelmedi . " dediler ve aynı anda "Nasıl yani deyip GÖKKKÇEEEE" diye bağırdık . Eren ve Berk çadıra geldiler "Ne oldu kızlar"

"Gökçe dün çadıra gelmedi şimdi de ortalıkta yok" dedim. çok telaşlıydım"Ben Batuhan'a haber vereceğim sizde Serkan hocaya haber verin ." dedim. Batuhan'ın yanına gidip telaşla Batuhan'a anlattım. "Ne?" diye endişeli bir sesle "Benim yüzümden oldu dün gece onu herkesin içinde utandırdım " "Kahretsin." dedi Ve çadırdan hızla çıktı . Jandarmalara haber verip aramaya başladık. Batuhan kötü görünüyordu.

GÖKÇE'NİN AĞZINDAN:

Beni herkesin nefret ettiği Alp kaçırmış. Alp ,gözlüklü koyu kahve gözlü , siyah saçlı, en güzel yanı da kaslı olması ama ben bu özelliğinden nefret ediyorum. Alp'i hiç ama hiç sevmiyorum . Zaten onu bir tek ben değil hiç kimse sevmiyor. Alp'in Batuhan'a karşı kötü davranışları beni çileden çıkarıyordu. Batuhan korksun diye aklınca beni kaçırıp kıyafetlerimi almıştı.

Alp ağaçların arasından beni sürükleyerek ağaçtan üstü açık bir eve getirmişti. Üstelik bununla da kalmayıp soğuktan donmam içinde montumu atkımı beremi ayakkabılarımı alıp aşağı fırlattı salaş tişörtümü biraz yırttı ellerimi ayaklarımı sıkıca bağlayarak kayıplara karıştı. Gözlerimi sıkıca kapattım Batuhan'ın beni bulmasını bekledim. O kadar soğuktu ki hava kararmıştı.

BERFİN'İN AĞZINDAN:

Jandarma herkesi çadırlara gönderdi . Batuhan'ın Jandarma gidince gittiğini gördüm ama kimseye söylemedim . Belki o bulur Gökçe her şeyi söylerdi. Batuhan'ı bir süre takip ettim .Ormanın içine girmişti. Telefonundaki feneri açarak ilerliyordu. Çok endişeliydi.

GÖKÇE'NİN AĞZINDAN:

Adım sesleri içeriye doğru hafif hafif ilerliyordu. Gözlerimi açamıyordum. Bir battaniyeye sardı . Görmesem de kokusunu tanımıştım. Batuhan beni buldu. Aşağıya indirdi. Beni sıkıca tutuyordu. Çalılarla ateş yakıp beni dizlerine yatırdı CEM BELEVİ ŞARKILARINDAN mırıldandı. Sabaha kadar birlikteydik benim kafam uyandığımda Batuhan'ın kafasının önündeydi Batuhan ellerimi tutuyordu kafamı kaldırsam dudaklarına değecekti sanki sıcacık nefesi beni ısıtmaya yetiyordu. Bu an benim için ölümsüz bir andı. Gözlerimi Batuhan'a doğru devirerek kokusunu hissederek 2 saat boyunca hiç abartısız onu izledim.

Batuhan uyanınca kalktı ve bana sarıldı bende sarıldım gözlerim dolmuştu. "Beni çok korkuttun Şeker kız " dedi. Evet yanlış duymadım şeker kız dedi bana .Bu an hiç bitmesin ne olur. Çok geçti Batuhan ellerimi tutup beni kaldırdı. Çadırlara doğru ilerledik . Herkes beni görünce sevinmişti daha fazla oyalanmadan servise bindik herkes aynı yerlerine oturdu. Çağla Berk'in omuzuna yaslanmış bir şeyler anlatıyordu. Berfin ile Eren ise telefondan Eren'in küçüklük resimlerine bakıyorlardı. Asya ise Güney Kore ye karşı hislerini  yanında oturan Ebruya anlatıyordu. Ebruda Asya gibi EXO grubuna çok hayran birisi. Birlikte konuşarak yolu geçirmeye çalışıyorlardı. Ben cama yaslanmış etrafı seyrediyordum arada "Batuhan şuraya baksana çok güzel " deyip birlikte selfie çekilip bu anlarımızı ölümsüzleştirdik.

  Bursa ya  vardığımızda annemler beni almaya gelmişlerdi. Batuhan ile vedalaşıp annemlerin yanına gittim. "Günün nasıl geçti kızım."

İnanır mısın? annecim çok eğlendim ufak tefek kazalar oldu ama buda kampın eğlencesiydi."

"Eğlendiğine sevindim canım." dedi annem ve Batuhan'ın annesiyle konuşmaya başladılar .İnanamıyorum şimdi annelerimiz arkadaş mı? olmuştu. Bu hayallerimden birisiydi. Annem ile Batuhan'ın annesi konuşurken bende eve doğru yürüdüm. Çok yorgundum üstelik bir sürü olay atlatmıştım. Hemen odama gidip pijamalarımı giydim. Yatağıma girdim o kadar üşüyordum ki O Alp öküzü yüzünden herhalde Batuhan beni bulmasaydı soğuktan donarak oracıkta ölecektim. Aslında Batuhan beni öyle görünce utanmıştım . Göğsüme kadar yırtmıştı tişörtümü o pislik. Bir an da bir şey fark ettim  sandalye ye baktım Batuhan'ın deri montu asılıydı. Yatağımdan kalktım  ve montu aldım ve montundaki o sıcacık kokuya sarılarak uyudum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SENİ SANA DİLEMİŞTİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin