Yakınlaşma 3

16 3 4
                                    


Her insan benim hissettiklerimi anlamayabilir bazı insanlar klasik bulur, bazıları ise çok beğenir.

Bugünün sonunda servise bindiğimizde herkes aynı yerlerine oturdu. Batuhan kulaklığını takmıştı. 'MAJESTE AŞK DEDİĞİN' şarkısını dinliyordu. "İstersen birisini takabilirsin". dediğinde çok mutlu olmuştum. Kulaklığı taktım Batuhan şarkıyı başa sardı. Bir anda göz göze geldik. Birbirimize gülümsedik. İçimden "SENİ ÇOK SEVİYORUM." dedim. keşke bunları yüzüne de söyleyebilseydim. Okulun önüne geldiğimizde "biraz daha dinlesek olur mu?" dedim mırıldanarak. Batuhan olumlu anlamda başını salladı. Gerçekten onu sevdiğim için dünyanın en şanslı kızıydım. Servisten indik okulun kapısına girince uzun yeşil bahçemizde yürüdük kulaklıklar hala kulağımızdaydı birlikte yürümeye devam ettik. O sırada gizlice Çağla, Asya ve Berfin bizim fotoğrafımızı çekip bana mesaj olarak göndermişlerdi. Mesaj sesiyle telefonuma baktım. Batuhan ile resmimizi görünce küçük bir tebessüm ettim. Ama o müziğe odaklandığı için anlamadı. Bugün hayatımın en güzel günü olmuştu. Batuhan bugün bana yakın davrandığı için çok mutluydum . Okuldan eve doğru gittim. Kapıyı açıp içeriye girdim evde kimse yoktu. Annem hastanede sekreterlik, babam ise tesisat ustasıydı. İkisi de işlerinde çok başarılılar. Kendimi salondaki ikili koltuğa attım. Batuhan'ı ve bugün olanları düşünüyordum. Mesaj sesiyle irkilip telefonumu aldım. 'BATUHAN' yazısını görünce gözlerim parladı kalp atışlarım normalden de fazla hızlı atmaya başladı. Mesajları açıp baktım "bugün çok eğlenceli bir o kadar da seninle güzel vakit geçirdim." yazmıştı. Bu mesaj beni benden alıp başka alemlere götürdü. Kendimi koltuğa attım. Güzel bir şarkı kulağıma ince ince fısıldıyordu. Batuhan'ın mesajından sonra "Acaba beni seviyor mu? yoksa tam tersi Benimle arkadaş mı olmak istiyordu ? " gibi sorular takıldı kafama . Bunları düşünürken bugün olanları bir kez daha hatırladım bugün benim için vazgeçilmezdi. İkili koltukta uyuya kalmıştım. Annem ve babam eve geldiklerinde babam beni odama götürmüştü. Babam ve anneme karşı çok bağlıyım onlardan 15 senedir hiç ayrı kalmadım.

Sabah annemin narin sesiyle uyanmak çok hoştu. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra okula gitmek için gri pantolonumu ve beyaz uzun kolları olan gömleğimi giydim . Saçlarımı toplayıp perçemlerimi açık bıraktım. Mutfağa gidip babam ile kahvaltı yaptık. Ben evden çıktım babam biraz geç gidiyordu işe. Bugün de sıradan bir gündü Berfinle kantine indik Batuhan'ı görmek sıkıcı günümü mutlu hale getiriyordu derslerime daha çok odaklanıyordum. Batuhanla biraz sohbet ettik zil çalınca Batuhan konferans salonuna girdi. konferans salonu bir üst kattaydı bizde Berfinle ilk kata kadar yürüdük. Dersimiz bedendi Batuhanların sınıfı ile voleybol maçımız vardı ben oynamadığım için izliyordum. Bir anda kendimi tutamadım "Batuhan, Batuhan " diye bağırmaya başladım herkesin bana baktığını görünce alaycı bir şekilde tebessüm ettim . Çok güzel oynuyordu onu görünce kendimi tutamıyordum çoğu zaman elim ayağıma dolaşıyordu. İkinci ders basketbol oynamak için karşılıklı duran potaların birisine geçtim. Batuhan da top alıp tam karşımdaki potada oynamaya başladı. Üstelik yanında Azra da vardı. "uf onu parçalamamak için kendimi zor tutuyorum ". dedim Batuhan' ın oynadığı potaya gidip basket attım. Bu seferde Gökhan ve Murat gelip "Aga karşı potada maç yapalım mı?" dediler. Çok fena oldum şu anda Asya ile onları boğmamak için kendimizi zor tutuyorduk. "of gıcık şey" . Batuhan'ın onlarla gitmesi beni üzse de bir gülüşü bile beni benden alıyor . Lanet olsun ki ona karşı hoşlantım geçti resmen kalbim ona aitti. Delicesine aşıktım o olmadan yaşayamazdım. Çağla ,Berfin ve Asya ona karşı hislerimi söylemem konusunda beni ne kadar zorlasalar da ben kararlıydım sevdiğimi 8. sınıfın son günü karne almadan önce söyleyecektim. "Bir kız bir erkeğe neden hissettiklerini söyleyemez ki " dedim mırıldanarak. Bu sorunun cevabını sanırım net olarak sene sonunda alacağım .


SENİ SANA DİLEMİŞTİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin