CEYLİN'İN AĞZINDAN
Aksam Ateş ve Kaan bizi evlerimize göndermedikleri için Kaan'ın evinde kalmıştık . Sabah 07.30 da uyanmistim kahvaltı hazırlamaya başladım önce ocağı yakıp çayı koydum sonra kahvaltılıkları dolaptan çıkartıp masaya yerleştirdim , birer tane yumurta haşlamak için dolabı açtım tam yumurtaları dolaptan alacakken birisi "Günaydın " dedi . Kafamı çevirip baktığımda bu Ateş'ti " Günaydın " deyip yumurtaları aldım ben bunları yaparken Ateş de Kaan ve Ecrin'i uyandırmaya gitmişti ben yumurtaları haşlayıp masaya koyarken onlarda geldi hep birlikte güzel bir kalvaltı yapıp okula gittik .
Okula gittiğimizde ders zili çaldı sınıfa geçip dersi dinledik derste hoca bir konu hakkında üç boyutlu bir maket yapmamızı ve o konu hakkinda bilgi vermemizi istedi grupça yapabileceğimizi söyledi herkes grubunu kendisi seçecekti her grubun konusunun farklı olması gerektiğini de söylemişti Ecrin'e dönerek " Ateş'ler bizimle yapmak isterse onlarla yapalım mı " dedim
Ecrin " Benim için fark etmez " dedi
Bu son dersti zil çalınca kitapları toplayıp eve gidecektik. Ateş ile Kaan yanımıza gelip ödevi beraber yapmayı teklif etti biz de kabul ettik .Ateş " bugün benim eve gidelim ne dersiniz "
Ecrin " olur "
Ben de " olur ama önce eve gitmeliyim akşam da gitmedim zaten üzerimi değiştirir gelirim "
Ecrin " tamam o zaman görüşürüz "Ateş " tamam bir saat sonra benim evde olursunuz "
Kaan " ben seninle geliyorum kuzen "
Ateş " tamam hadi görüşürüz kızlar " dedi .
Hepimiz evlere gittik .
ATEŞ'İN AĞZINDAN
Ödev için benim evde toplanacaktik annem ve babam evde değillerdi eve gitmeden önce marketten atıştırmalık birseyler aldık sonra eve geçip bir duş aldım üzerime bir eşofman ve badi giydim .
1 saat sonra kızlar gelmişti önce birseyler atıştırdik sonra da ödeve başladık . Konu olarak makaraları seçmiştik Kaan odev için makara almaya gitti biz de netten araştırmalar yaptık Ecrin ve Ceylin konu hakkinda bilgileri yazdılar biz de kaan ile makaraları kullanarak üç boyutlu maketler yaptık ödev bittiğinde hepimiz yorulmuş ve acikmistik dışarıdan pizza söyleyip yedik sonra güzel bir filim izledik kızları Kaan evlerine bırakıp ordan eve geçecekti.
Onlar evden gidince odama geçtim uyumak istiyordum ama bir türlü uyuyamiyordum aklımda Ceylin vardı niye düşünüyordum ben Ceylin'i yoksa ona aşık mi oluyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ MANYAKLAR
Ficção AdolescenteBiz seninle bir denklem gibiyiz , Çözülmeyen bir geometri sorusu sanki farklı açılardan başlıyoruz ve kesişme noktasinda buluşuyoruz , Ben sana doksan derece düşüyorum , sen kırk beş dereceyle sabitleniyorsun bana , Bazen aynı kümenin elemanı olu...