ECRİN'İN AĞZINDANKaan ban olanları anlatıyordu beni birinin kaçırmaya çalıştığını anlatıyordu ben kim olduğunu sordum onu tanımıyorum sormaya vaktim olmadı diye saçma bir cevap vermişti . Bu cevap beni sinirlendirmeye yetti ona sesimi biraz yükseltip " nasıl bir cecap bu vaktim olmadı da ne demek " derken Kaan gülüyordu.
E " neden gülüyorsun Kaan "
K " Hiç "
E " Nasıl hiç anlat neden gülüyorsun " dedim ve başımın altındaki yastığı ona fırlattım ben böyle yaptıkça o daha da çok gülmeye başladı .
K " Tamam ya tamam pes ediyorum seni kimse kaçırmaya çalışmadı senin arkandan gelen bendim ama sen o an korkudan bayıldın " dedi ve kahkahayı bastı o gülerken yanına gittim ona vurmaya başladım ben vurdukça o daha çok gülüyordu bu da benim sinirimi bozmuştu. Oba daha sert bir şekilde vurmaya başladım .
K " Ecrin elin çok ağır yeter artık "
E " Sen de gülme o zaman "
K " Bunu ödeyeceksin " dedi ve beni kendisine doğru çekti beni duvara dayadi birbirimize ilk defa bu kadar yakındık ve o güzel kokusu başımı döndürüyordu, kalbim ise hiç bu kadar hızlı tamamıştı beni öperek galiba diye düşünürken kapı çaldı . Kaan sinirlenmise benziyordu .
ATEŞ'İN AĞZINDAN
Kaan'ın evinin önündeydik içeriden gülme sesleri geliyordu zile basıp basmamakta kararsizdim Ceylin'e baktım o da içerden gelen sesler yüzünden şaşırmışti ben de herseyi göze alıp zile bastım . Kapıyı açan yoktu ve içerden gelen sesler kesilmişti sonra bir kere daha zile bastım bir dakika kadar bekledikten sonra kapı açıldı kapıyı açan Kaan'dı. Karşısında bizi görünce şaşırmışti belli ki bizi beklemiyordu.
C " Ecrin nerde Kaan "
K " İçeride odamda "
C " neden senin odanda , kenara çekil Kaan " dedi Kaan hicbirsey demeden kenara çekildi . Ceylin hemen içeriye geçip " senin odan nerde Kaan " dedi .
K " ilerde sağ tarafta " derken Ceylin Kaan sözünü bitirmeden kapının yanına varmıştı kapıyı açıp içeriye girdi ben de arkasından kapının önüne geldigimde Ceylin Ecrin'in baş ucuna oturmuş nasıl olduğunu soruyordu .
C " Nasılsın Ecrin , neyin var , neden burdasin "
E " İstediğim sorudan başlaya bilirmiyim "
C " Dalga geçme "
E " iyiyim birşeyim yok"
C" iyiysen neden burda yatıyorsun birde Kaan'ın odasında "
E" ben bayılmışım oda beni buraya getirmiş "
C" ne demek bayıldım kalk hastaneye gidiyoruz "
E" hayır ben iyiyim hastaneye gitmeye gerek yok "
K" Ceylin merak etme ecrin iyi "
A" iyi olmasa kaan onu hastaneye götürürdü zaten merak etmene gerek yok
C" nasıl merak etmem ya,senin telefonun nerde hem "
E" bilmiyorum, Kaan benim telefonum nerde "
K" bende, bayıldığın zaman yere düşürmüştün bende aldım"
E" tamam sağ ol, şimdi alabilirmiyim telefonumu"kaan telefonu ecrine uzatırken ben de "ya ben acıktım ama insaf yani" dedim
C" sizi düşünmekten yemek yemedik "
E" ah benim kardeşim yemek mi yememiş "
A" hadi ama hâlâ konuşuyorsunuz "
C" tamam hadi mutfağı gidelim "
Hep birlikte mutfağa geçtik yemek yapıp karnımızı doyurduktan sonra biraz oturduk saat 21:21' di kızlar eve gitmek istediler ama biz tek başlarına gitmelerini istemediğimiz için birlikte kaan 'ın evinde kaldık ben salonda ,Kaan odasında, kızlar da misafir odasında uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ MANYAKLAR
Fiksi RemajaBiz seninle bir denklem gibiyiz , Çözülmeyen bir geometri sorusu sanki farklı açılardan başlıyoruz ve kesişme noktasinda buluşuyoruz , Ben sana doksan derece düşüyorum , sen kırk beş dereceyle sabitleniyorsun bana , Bazen aynı kümenin elemanı olu...