Capitolul 2

51 5 0
                                    

*capitol anterior*
Imi iau geanta din bucatarie, apoi ma incalt iesind pe usa, incuiand-o. Urc in masina apasamd pe acceleratie, dandu-i gaz pana la spital
*capitol actual*
Dupa aproximativ 15 minute am ajuns in parcarea personalului, parcand in cel mai apropiat loc de spital. Cobor din masina, blocand usile, alergand spre locul meu vesnic de lucru. Defapt nu lucrez, fac practica. Deschid usa mare de metal si merg pe coridorul lung, ajungand la vestiare. Imi scot cheile, deschizandu-mi geanta si cautandu-mi telefonul. Super. L-am uitat acasa. Incui dulapul si imi bag cheile in buzunarul pantalonilor.
"-Doctor Tominson!" Strig si alerg spre el.
"-Morris! Ai intarziat! Motiv?" Ma intreaba uitandu-se pe niste fise.
"-Defapt da. Nici nu iti inchipui ce s-a intamplat azi." Ii raspund iar el imi zambeste. Aleg sa nu iau zambetul ala in serios.
"-Urgenta!" Intra infirmierii cu o targa.
"- Sa-i dam drumul." Soptesc incet. Doctorul Tomlinson alearga spre targa, eu urmandu-l.
"-Ce are? Ce s-a intamplat" intreaba Tomlinson.
"-Clavicula impuscata." Raspunde Charles. Sefus pe ambulanta. IMPUSCAT?! In Holmes Chapel? Ce doamne iarta-ma?!
"-Morris! Trezeste-te!" Clipesc de mai multe ori si imi indrept privirea spre doctor.
"- Du-te si spune-i lui Zoe sa caute informatii despre pacient. Actelele lui de identitate sunt la doctor Langdon." Spune Louis si ma incrunt. Cine mai e si asta?
"-Noul medic legist. A fost transferat ieri. Acum fugi!" Legist? Inseamna ca au fost si morti. Oh Doamne.
"-Zoe. Unde-i Langdon?" Intreb asezandu-mi mainile pe biroul inalt.
"-Umm.. la morga." Spune dupa ce mai noteaza ceva.
"-Mersi!" Spun si ma indrept spre lift. Astept ca liftul sa vina, dupa care urc in el, apasand pe butonul cu '-1', indreptandu-ma spre morga. Ma joc cu degetele pana cand acel 'ding' specific se aude. Usile se deschid si intru in laborator, trecand in cealalta parte, intrand pe o alta usa unde vreo sase-sapte persoane discuta.
"-Hei. Cine este domnul Langdon?" Intred apropiindu-ma de ei.
"-Buna. Eu sunt. Si dumneavoastra?" Imi raspunde un baietas, ca altfel num am cum sa-i spun.
"-Doctor Morris." Spun si intind mana, el facand la fel, scuturand-o usor pe a mea.
"-Doctorul Tomlinson mi-a spus ca aveti actele de identitate al pacientului impuscat." Spun si el zambeste, aratandu-si gropita. Ma intreb cati ani are. Arata ca un pusti de liceu.
"-Uite aici. Ne mai vedem!" Imi inmaneaza cardurile si portofelul, dupa care imi face cu ochiul. O-key.. Ma intorc si plec spre ghiseul lui Zoe fara sa spun nimic. E ciudat rau tipul.
"-Hei, unde e Tomlinson?" Intreb, uitandu-ma printre actele tipului.
"-Sala de operatie numarul 4. A spus ca are nevoie de tine si de Tommy." Imi raspunde blondina, uitandu-se la computer.
"-Uite aici actele si ai auzit ceva de Tommy?"
"-E jos la morga, cu doctor Langdon." Normal, toata lumea e la doctor Langdon. Iau telefonul de pe biroul lui Zoe, apasand pe tasta "2" , sunand la morga.
"-Hei, Langdon. Spune-i lui Tommy sa vina sus la Zoe." Rostesc si astept un raspuns.
"-Ok. Si spune-mi Tate." Ca nu pot sa-i spun Langdon.
"-Doar trimite-l pe Tommy!" Spun si pun telefonul inapoi pe receptor fara a mai astepta un raspuns.
"-O sa vina Johannson. Spune-i unde sa vina, okay?" Ii zic lui Zoe iar ea da afirmativ din cap. Incep sa alerg spre sala de operatie intrand in camera de sterilizare, spalandu-ma pe maini si imbracandu-ma pentru operatie.

________________________________________________
Ideea de carte mi-a venit cand ma uitam la Grey's Anatomy dar nu are nici o legatura cu serialul. All the love. -Rose

Dangerous LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum