*capitol anterior*
Incep sa alerg spre sala de operatie, intrand in camera de sterilizare, spalandu-ma pe maini si imbracandu-ma pentru operatie.
*capitol actual*
Imi asez masca pe fata si intru in sala.
"-Morris. Vino aici!" Striga doctorul Tomlinson
"-Da, ce se intampla?" Intreb, dandu-mi cu dezinfectant pe manusi.
"-Doar ce a adormit deci trebuie sa incepem imediat. Nu sangereaza tare dar trebuie sa scoatem glontul si sa curatam drumul glontului. Glontul a atins o vena, ceea ce nu e prea bine. Eu sunt aici, okay? Fara stres. Inteles?" Imi spune iar tot ce reusesc sa fac e sa dau afirmativ din cap si sa imi inghit nodul din gat.
"-Sunt aici!" Intra Tommy si Louis isi impreuneaza mainile si da din cap.
"-Tubul te rog." Spun iar Tommy imi da ce imi trebuie. Oh Doamne, cat de adanc e glontul.
"-Hei Louis, avem o problema." Spun, intorcandu-ma spre maestru.
"-Vezi asta?" Ii arat pe ecranul din fata noastra.
"-Nu, nu, nu, nu! Da-te la o parte!" Fac exact ce spune. Glontul ala i-a zdrobit osul sarmanului om.
"-Cutit." Rosteste iar eu ii inmanez ceea ce doreste, el facand gaura mai mare.
"-Okey, taietor electric." Nu are ce sa faca cu el.
"-Osul e doar rupt, nu trebuie indepartat. Probabil ca glontul doar a atins osul si l-a fisurat, pentru ca daca intra fix in linie cu osul, ramanea blocat. Dar dupa cum vedem radiografie, glontul este mult mai in spate decat osul." Stau sa o gandesc iar ceea ce am spus e complet corect.
"-Pensula." Imi spune, eu zambind sub masca. Se lasa putin mai in jos ca sa poata prinda un unghi mai bun.
"- L-am prins. Platou te rog." E foarte mandru. Se aude in vocea lui. Ii intind platoul metalic, el asezand glontul, intorcandu-se la operatie.
"-Cablu si fir de argint." Spune iar eu tai firul, luand materialele cu niste pensete dupa care le securizez, si i le dau. Nu stiu ce face acolo si nici nu vreau sa ma bag.
"-Tommy, da-mi surubul de 36 si bormasina medicala." Spune doctorul, Tommy facand ceea ce i se cere. Louis se apropie de mine si mi le pune in mana.
"-Randul tau." Imi zice, batandu-mi umarul jentil. Imi maresc ochii pentru ca nu am mai facut niciodata asa ceva. Daca fac ceva gresit, m-am ars. Nu doar eu, ci si profesorul meu. Ok, deci ceea ce imi trbuie este.. un cilindru de metal.
"-Cilindru." Spun iar doctor Tomlinson imi da ce-mi trebuie. Asez cilindrul intre bucatile de os si asta o fac cu mare grija. Asez si surubul si il insurubez cu bormasina in os.
"-Imi mai trebuie un cilindru de 36" doctor Tomlinson imi da ce-mi trebuie. Insurubez si celalalt surub in cealalta parte a cilindrului.
"-Bravo." Spune doctorul Tomlinson aplaudand. Trebuie sa plang.
"-Multumesc." Or sa imi dea lacrimile. Il im imbratisez pe doctor Tomlinson si ies din sala. Am reusit. Nu pot sa cred. Ma intreb oare ce face Tommy. Sper sa reuseasca. Stiu ca o s-o faca. O asistenta ma ajuta sa ma dezbrac de halatul medical, eu dandu-mi manusile jos, spalandu-ma pe maini. Imi dau si coiful jos, aruncandu-l in cosul de gunoi. Ies din camera si intru pe hol alergand spre Zoe.
"-Ghici ce!" Ii spun zambind.
"- Te-ai cuplat cu Tomlinson?" Ma intreaba cel mai idiot lucru.
"-Ew, nu. Am reusit! Am cuplat un os la loc." Sar la gatul ei, la propriu.
"-Ma bucur pentru tine!" Spune imbratisandu-ma inapoi.
"-De ce va bucurati?" Intreaba o voce usor groasa. Ma intorc si il vad pe doctor Langdon.
"-Pai am avut prima mea operatie." Spun zambind. Sunt modesta, stiu.
"-Wow, credeam ca tu esti doctor." Ma surprinde, punandu-si mana pe umarul meu. Mda, o sa vorbesc cu el despre asta. Ii indepartez mana iar Zoe se abtine sa nu rada. Cum au putut sa angajeze asa un badaran?! Adica vine aici nou-nout si se comporta ca si cum am fii cei mai buni prieteni. Sau mai rau, impreuna._______________________________________________
#PILLOWTALK
PEACE
CITEȘTI
Dangerous Love
Fanfictiona niall horan fanfiction Este vorba despre o tanara practicanta la spital si despre Niall care este unul dintre cei mai periculosi oameni si oras. Ei doi se intalnesc accidental, iar apoi Niall o urmareste pe tanara Olivia. Afla unde locuieste si ii...