part3

503 15 0
                                    

 Dagen gingen voorbij en we waren constant aan het WhatsAppen. Het Bieberconcert kwam steeds dichterbij en ik hoopte stiekem dat ik hem tegen zou komen. Van foto's uitwisselen is het eigenlijk nooit gekomen. Nu zat ik op de bus op weg naar huis, dus had ik helaas geen Wi-Fi. Ik zie dat ik aangekomen ben bij mijn halte, pak mijn tas en stap af.  Onderweg naar huis pikt mijn gsm blijkbaar het signaal van thuis op en hoor ik mijn WhatsApp geluidje. Ik overhandig de tassen aan mijn moeder en kijk even snel op mijn mobieltje. 'Home yet?' Ik stuur snel terug dat ik er ben en stop mijn mobieltje weer weg. Samen met mama ga ik op de bank zitten met een kopje thee om even bij te kletsen, terwijl meerdere keren mijn WhatsApp geluidje klinkt. Ik negeer het en grinnik even als het na een tijdje om de paar seconden gaat. Met een klein zuchtje pak ik mijn mobieltje om te kijken wat hij allemaal gestuurd heeft. 


'Hello?'
'You're ignoring me'
'I'm crying right now.'
'I miss you.'
'Are you even there?'
'Are you okay?'
'Why are you ignoring me?'
'I feel lonely now.'
'HELP, I'M GETTING ATTACKED BY A BUG!'
'HEEELP, IT'S EATING ME!!!'
'It's not working, isn't it?'
'I'm crying really hard right now.'
'I'm going to ignore you now.'

........

'Okay I can't ignore you when you're still ignoring me..'
'TALK TO ME.'

Ik grinnik en schud afkeurend mijn hoofd.
'Ur crazy.' Stuur ik terug waarna hij zoals verwacht meteen antwoord. 'THANK GOD YOU'RE STILL ALIVE!!' - 'I'm busy, talk to you later.' Hij antwoord met een simpele 'okay' en het blijft dit keer gelukkig stil. Na een tijdje gaat mijn moeder koken en pak ik mijn gsm er weer bij. 'Why are you actually going to a concert in Holland?' Het blijft een tijdje stil en dan komt zijn antwoord. 'Im going to every Bieberconcert in the world.' - 'Spoiled kid. Antwoord ik alleen. 'I worked really hard for my money shawty.' Shawty... shawty...... En toen viel het kwartje.

~Wrong Number || BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu