Sorryyyyyyyy dat zolang niet heb vergeschreven, maar het is nogal druk met school enzo... :/
Laten we zaterdag de vaste dag maken voor een nieuwe part? I'm sorry !
xoxo Elineeeeeeeeee
"Proficiat, u ben geslaagd!!"
"Wat?!"
"Geloof het maar miss Johnson, u bent geslaagd!"
"Okayyy Danku"
"Geen dank, pretige dag nog verder!"
"Danku, u ook"
Ik hang op en loop onmiddelijk naar mijn kamer om mijn spullen te pakken. Als ik mijn koffer vanonder mijn bed wil halen voel ik twee sterke armen om mijn heupen. Ik schrik.
"Relax babe, its me" Hoor ik de sexy voice van mijn boyfriend zeggen.
"Laat me niet zo schrikken !"
"Haha sorry, maar ben je er door?" Vraagt Justin me.
"Ik denk dat je het antwoord al weet" Ik draai me om zodat ik zijn gezicht kan zien.
"Ik zei toch dat je niet zo moet stressen, dus je gaat me met me op vakantie??"
"Nee, ik ga mijn koffer pakken om hier te blijven!" Antwoord ik sarcastisch.
Justin neemt me op onder mijn kont en draait dolgelukkig een rondje, waarna hij me terug op de grond zet.
"Die vakantie wordt AWESOME met Chaz & Ryan, Twist & za, de crew en Jou natuurlijk !"
"uhu I know"
Ik zie Justin zijn gezicht dichter kon en al snel voel ik zijn lippen op de mijne. Na een tijdje gaat Justin zijn tong over mijn onderlip waarna ik zijn tong binnen laat.
Na een tijdje zo te staan breek ik de zoen. Ik zie Justin met puppy oogjes staan en geef hem nog een klein kusje.
"Kom, we ik moet alles nog inpakken." Ik neem Justin zijn hand, en leid hem naar mijn kleerkast.