part 19

371 9 1
                                    

In het restaurant aangekomen gaat iedereen zitten, ik natuurlijk naast Justin J Terwijl iedereen aan het praten is hebben Justin en ik enkel oog voor elkaar. Als Justin even naar het toilet gaat komt Alfredo naar naast me zitten. ‘hey Amber, how are you?’ ‘Pretty good, thank you but…’ ‘But what?’ ‘I’m afraid I will lose Justin when he’s back on tour’ Tranen lopen langs mijn wangen naar beneden. ‘I promise you, Justin loves to much to leave you. We will find a way at that you can stay together. Don’t you worry , shawty’ ‘hey hey Fredo, don’t play my girl!’ Ik krijg een waterig glimlachje omdat Justin achter me staat, en probeer men tranen weg te doen zodat Justin niet merkt dat ik heb gehuild. ‘Justin I don’t even try’ antwoord Alfredo. Justin begint te lachen, maar die lach verdwijnt al snel als hij merkt dat ik heb gehuilt. ‘Hey babe, what’s wrong’ ‘I’m just thinking about what I need to do when leaving’ ‘Don’t think about that, we’ll find a way to stay together, I cant leave you, I love you to much’ Hij neem men hand om me recht the trekken, en me daarna in zijn armen te sluiten. Hij lost zijn grip om me en neemt mijn hand terug vast om me mee te nemen naar buiten (de crew was al klaar en is al vertrokken) We gaan naar de tour bus.

~Wrong Number || BieberWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu