Saat 06:40 tı ve okula gelmiştik ama pek din dersine kalmak istemiyorduk . Bu yüzden ilk önce fen dersini halletmeliydik ve bizde okuldan kaçmaya karar verdik . Derslere daha 20 dakika olduğu için daha ne müdür ne yardımcısı nede hizmetliler okuldaydı . Bizde bunu fırsat bilerek okulun kapısından sessizce çıktık . Tek eksiğimiz İnci'ydi . Oda gelince direk yanımıza çağırdık . Her sabah ki rütinimiz olan börekçiye gittik . Kahvaltımızı ettikten sonra saat 8 e geliyordu . Bizde bazılarıyla ayrılıp 7 kişi İrem'lerin sitesi "Echo Town " garajına inmeye karar verdik . Orası çok sessiz ve ürkütücü bir yerdi . Neyse aşağı garaja indik ve bildiğiniz "Survivor " yaşadık . Uzun uzun yerlerden atladık , tırmandık . Biraz daha aşağıda takıldık . Sonra su motorunun olduğu yere geldik ben bu ne falan derken birden bire motordan "uvvvv " diye ses geldi . Hepimiz ne yapacağımızı şaşırıp saçma sapan yerlere kaçtık . Ama o kadar komikti ki o anı görmek isteyeceğinizden eminim :D . Artık sıkılmıştık ve biraz daha yukarı çıktık . Tam fotoğraf çekilecekken birisi fenerle aşağı indi . Kaçıcak yerimiz olmadığı için koşmaya başladık ama artık nasıl koştuysak direk adamın önüne çıktık . Adam meğerse sitenin güvenliğiymiş . Gürültü çıkardığımız için şikayet gelmiş ve bazıları bizi hırsız sanmış . Bizde mecburen çıkmak zorunda kaldık . Çıktığımızda saat daha 10 du . Din dersinin bitmesine daha 1 saat vardı . Bizde markete gitmeye karar verdik . Tabi biz hazırlıklı geldiğimiz için para boldu . Ben kendime pepsi , gofret , wanted ve 3 paket yardım maması aldım . Sonuçta ben çok fazla hayvan sevgisine sahibim yani şöyle düşünün mesleğimi Veteriner Hekim olarak karar verdim o derece yani . Neyse aldıklarımızı bir yerde yedik ve okula dönmeye karar verdik . Döndüğümüzde ders Türkçe'ydi . Hoca derse girmedi ve bizde baya bir eğlendik akıllı tahtadan şarkılar mı açmadık telefon mu bağlamadık herşeyi yaptık . Evet sıra beklenen ana gelmişti Karne Alıcaktık . Ama ben 87 ortalamayla sınıfta 9. olmuştum ve takdir aldım . Çoğu arkadaşımda takdir almıştı yani ne yazık ki günde burada bitti . TATİL VAKTİ !
(Not : Yarında ; burda kar yağdı ve yaşadığımız olayları anlatıcam . Şimdilik görüşürüz . :) )