Cea mai mare greşeală pe care o putem face cand suferim este să căutăm alinare pentru suferința provocată de o persoana in altă persoană.
Aşa am făcut eu ... ştiam că nu e bine , ştiam că nu e corect nici față de mine , nici față de el , dar m-am avântat in această relație pentru a uita de EL ... de fostul.
Era un baiat bine lucrat , făcea sală in fiecare zi, era cam tot ce iubea. Brunet, ochi căprui, creol, mai mare cu un an si suficient de înalt , un fizic exact cum îmi place mie. Problema lui? Perversitatea , pe cât era de copilaros , pe atat de pervers gândea. Dar era un baiat bun şi ştia să faca diferenta intre o fată cuminte si una de la care să îți doreşti altceva.
In doua saptamâni ne-am despărțit , nu era nimic intre noi, era totul prea anost. Eu eram cu el ca să îl uit pe fostul , el era cu mine ca să facă geloasă o fată ... ne cam foloseam de această relație fiecare pentru scopul lui.
Cât despre el , am ramas prieteni, nu m-a ajutat să uit, dar mi-a dat sfaturi bune şi de la el am invățat să fac diferența intre baieții "răi" si cei "buni" , de la el am invățat că prietenii nu sunt cea ce par şi tot de la el am învățat sa gandesc puțin pervers şi să inspir acel sentiment de mister si curioazitate.