0.0

1.9K 54 23
                                    

yorumlara baktım ve bir çok hatamın olduğunu farkettim :( ve düzelttim :)



"Latte."

Kasadaki kız kafasını sallayarak elindeki not defterine siparişimi yazdı. Kasadan uzaklaşıp arkamı döndüğüm an birkaç gündür izlediğim kız görüş alanıma girmişti.

Onu ne zamandan beri izlediğimi bilmiyordum, şans eseri kahve almaya geldiğimde tüm güzelliğiyle ilk kez onu Starbucks'ta görmüştüm ve o günden beri favori mekanım Starbucks'tı.

Her gün farklı tiplerle bazen yanlız geliyordu. Ama her gün geliyordu.

Kasadaki kız siparişimin hazır olduğunu söylediğinde keyifle onu elinden kapıp bir masaya oturdum. Lattemi içerken bir yandan da onu izliyordum.

Yanındaki erkeğe bir şeyler diyip gülmeye başladı, karşısındaki kız da onu katıldığında gülüşleri buraya kadar gelmişti.

Kızımı bu kadar güldürenin ne olduğu çok merak ediyordum.

Bir kaç dakika sadece konuşup gülüştüler.

Sonradan ayağa kalkıp tüm bedenini bana döndürdü ve lavaboya doğru gittiğini gördüğüm an vakit kaybetmeden şapkamı kafama geçirip onu takip ettim.

Duvara yaslanarak beklemeye başladım.

Bir kaç dakika sonra kapının açılma sesiyle sırıtarak sırtımı yasladığım duvardan ayırdım ve daha sonra kısacık şortu ile karşımdaydı.

Beni gördüğünde umursamazca önüne bakarak çıkışa ilerlemeye devam etti.

Sağ tarafa yöneleceği sırada önüne geçtim. Bu sefer sol taraftan geçecekken yine önüne geçtim. Yine sola gittiğinde aynı anda sağa kaydım.

"Çekilir misin artık?"dediğinde gözlerim kısacık şortunun açıkta bıraktığı bacaklarına kaydı.

"Hayır."

"Çekil."diye tısladı. O an kızımın ne kadar asi olduğunu düşünmeden edemedim.

Sırıtarak onu arkasındaki duvara yasladım. Bir elimi bacaklarına koymamaya direterek beline yerleştirdim ve sertçe kendime bastırdım.Diğer elimi duvara yasladığımda korkmuş gözlerle bana baktı."Ne yapıyorsun?"

"Ne zamandır yapmak istediğimi."diyerek dudaklarımı yumuşak dudaklarına bastırdım.

Abaza

İmmoral/JbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin