...I.BÖLÜM....
Merhaba Arkadaşlar! !
Karakterimiz Nursen 16 yaşında güzel çekici saf bir kızdı. X lisesinde okuyordu. Karakterimiz Nursen başarılı bir öğrenciyidi. Birgün okul çıkışı eve geldiğinde kapılarının önünde bir sürü ayakkabı vardı. Nursen şaşırarak zile bastı. Kapıyı annesi Gri Hanım açmıştı. İçeride Neler oluyor diye düşünürken tanımadığı bir kahkaha ile irkildi. Gri Hanım hadi kızım içeri geç diyerek o koca mavi kapıyı kapattı. Nursen artık o kocaman salondaydı. Babasının Her zamanki oturduğu koltukta oturan iri bir adam vardı. Göz ucuyla babasını aradı ve mutfağın girişindeki o küçük koltuktaydı babası. Salim Bey : " Hadi kızım öp babanın elini demişti. : " Nursen babasının dediklerini anlamıyordu. Çünkü babası öp babanın elini derken o iri adamı gösteriyordu. Nursen : " Babacığım ben senin dediklerini anlamıyorum. Misafirlerin geleceğini, ben bilmiyordum. diyebilmişti. Arkadan bir hareket ile o iri adama doğru itildiğini hissediyordu. Yapacak bir şey yoktu. Öpecekti o koca eli adama doğru ilerledi. Adamın yanında tatlı sevecen bir kadın vardı. Gülümsüyordu..
Nursen adamın o koca elini öptü. Sonra o kocaman ağzı ile gülümseyen o tatlı kadınında elini öptü. Kadının eli yumşaktı belli pahalı bir krem sürmüştü.
O iri adam olan Ali Bey :." Otur kızım şöyle Zümrüt annenin yanına :". demişti. Nursen sırtında olan çantasını çıkartarak oturduğu koltuğun yanına koydu. Ali Bey söze başladı ":.Kızım benim hayta bir oğlum var buraya bir akrabamızın cenaze törenine geldik. Etrafa haber saldık oğlumu adam edecek bir kız aradığımızı söylemiştik. Bir adam babanı bize tavsiye etti. Onun güzel bir kızı var dedi .O sizin oğlunuzu adam eder demişti. Bizde geldik ..Babana durumu açıkladık.
BABAN DA O ZATEN OKUMAK İSTEMİYOR. Dedi KISACASI SEN BENİM OĞLUMU ADAM EDECEKSİN
":.dedi.
Nursen babasına bakmıştı . Babasın başı halının üzerindeki desenlerdeydi.
Nursen ' e bakamıyordu.
Nursen annesine döndü. Annesi
Gri Hanım hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.....NURSEN...
Non-FictionKarakterteimiz Nursen 16 yaşında güzel çekici saf bir kızdı. X lisesinde okuyordu. Karakterimiz Nursen başarılı bir öğrenciyidi. Birgün okul çıkışı eve geldiğinde kapılarının önünde bir sürü ayakkabı vardı. Nursen şaşırarak zile bastı. Kapıyı annesi...