II . BÖLÜM

87 3 0
                                    


Zaten Nursen ne yapsa ne dese artık herşey için çok geçti. Babası neden böyle saçma birşeye boyun eğmişti.
Nursen babasına doğru yürüyerek ağlamak üzere olan bir kız olarak :".NEDEN ? BABA BENDEN BU KADAR ÇOK MU KURTULMAK İSTİYORSUN? ZATEN SEN HİÇ BİR ZAMAN BENİ SEVMEDİN HİÇ BİR ZAMAN BENİM BAŞIMI OKŞAMADIN VARSA YOKSA HEP ABİM HEP ABLAM YA BENDE SENİN ÇOCUĞUN DEGİLMİYİM NEDEN BEN ABLAM VARKEN? :"diyebilmişti sadece. Kendini yeteri kadar savunduğunu sanıyordu. Zümrüt Hanım ablanı ben beğenmedim sen daha güzelsin eminim ben oğlum seni çok beğenecek ama sen de bize yardımcı ol biz çok birşey istemiyoruz. Sen bizim oğlumuzu adam edeceksin onunla evkeneceksin ve çok mutlu olucaksın demişti. Ali Bey bu yaptıkları saçma sapan şeyi savunurcasına :" Babanı düşün abini mi ? Ablanı mı ? Yoksa seni mi ? Okutacak senden baban için fedakarlık bekliyoruz .":. Demiş ve Nursen 'nin o boş bakışları az da olsa birşeyler ifade etmeye başlamıştı. Nursen karar vermisti babasının ona böyle bir şey yapmasına rağmen babasını düşünerek sadece başını öne eğerek "PEKİ" diyebilmişti. Peki dediği zaman aniden bir gürültü ile ağlamaya başlayan Gri Hanım hızlı adımlarla kızına doğru ilerleyerek sanki yeni doğum yapmış bir annenin yavrusuna sarılışı gibi sımsıkı sarılmıştı kızına . Bir yerden küçük ince tatlı bir ses geliyordu bu sesten o kişinin ağladığını anlamak çok kolaydı bu kişi Zümrüt Hanımdı. Elindeki mendili ile gözünden akan o küçük yaşları siliyordu.Birden içten bir ağlama sesi duyuldu kocaman salondan. Bu sesin sabihi Salim Beydi. O da diğer çocuklarına iyi bakmak için teklif edilen PARA karşılığında göz bebeği kızını o adama satmış ama bir yandan o kocaman yüreği bu Saçmalığa haykırarak ağlıyordu. Babasın bu ağlama sesi nursenin verdiği karari onayladı.. O ince ses :"Kızım üzülme ne zaman istersen zaten arayacaksın ziyarete geleceksin ne olur kızım ":.
Demiş ve Ali Beyden sonra Zümrüt Hanımda bir kez daha ikna etmişti Nursen'i.
Ali Bey ":Hadi kızım bavulunu hazırla bizim bu akşam yola çıkmamız lazim zaten sabah ANKARAYA variriz :". demişti. Nursen ve annesi Gri Hanım oturdukları soğuk halının üstünden kalktı. Zümrüt Hanım :"Hadi kızım ben size yardım edeyim hemen hazırlanalım ":.dedi. Aniden başka bir ses doldurdu koca salonu bu ses Ali Bey 'in telefonundan geliyordu. :"İZNİNİZ İLE :"diyerek telefonunu açarak balkon kapısına yöneldi kapıyı açtı içerisinin o sıcak havası yerini soğuk bir hava dalgasına bıraktı. ..
Az sonra Ali Bey balkondan o kocaman salona tekrardan girdi.
Gri Hanım :".Madem sen de kabul ettin gideceksin hadi hazırlayalım çantanı dedi ağlamaklı bir şekilde.
Zümrüt Hanımda onların peşinden odaya yöneldi. Bu oda gençler için düzenlenmişti mavi renk ile cam göbeği renki odayı ayrı bir havaya sokuyordu. Gri Hanım gardıroba yönelerek bir çanta çıkarttı ve onu yatağın kenarına koydu ve biraz kıyafet çıkarttı ve çantaya yerleştirdi.
Zümrüt Hanım ":Çok koymayalım zaten biz Nursen'e alırız kıyafet :"
demişti. Gri Hanım peki dermiş gibi başıyla onayladı. 
Az sonra çanta zaten dolmuştu başka birşey asla koyamıyacaklardı.
Zaten Nursen çantadan uzak bir yere oturmuş öylece boş boş etrafa bakıyordu. Aniden odadakiler bir ses ile irkildi. Bu ses Ali Bey'in kapıyı çalmasından dolayı çıkmıştı. Ali
Bey :"Hanım gelen telefon şirkettendi yarın bir ihale var benim aklımdan çıkmış arayan ÇINARDI. Nursen bir an çınar ismindeki kişinin kim olduğunu düşünürken Zümrüt Hanım anlamış olacak ki ÇINAR BENİM OĞLUM SENİN MÜSTAKBEL KOCAN!!! demişti. Nursen çınar ismini beğenmişti. Ama hala ne den müstakbel kocan dediğini anlayamamıştı.
Çanta hazırdı ama Nursen hazır değildi .
Zümrüt Hanım ": Hadi kızım artık gidiyoruz Ali Babanı duydun ihalesi varmış zaten ancak yetişiriz ihaleye hem ankaraya vardığımızda İnci 'nin
Butiğinden sana kıyafet alırız daha fazla geç kalmayalım. Ben biliyorum sende benim oğlumu merak ediyorsun merak etme seni beğenecek ki sen de onu beğeneceksin ben  eminim merak etme sen herşey çok güzel olacak..... demişti....
Zaten bizim Karakterimiz saf olduğu için bu kelime israfına çok çabuk inanmıştı....

.....NURSEN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin