..III.BÖLÜM..

68 3 0
                                    

Artık salondan çıkmıştı herkes o büyük koca mavi kapıya dogru ilerliyorlardı.
Kapıyı Salim Bey açtı sonra arkasına dönerek Nursene baktı ve ona doğru ilerleyerek ":KIZIMMMMM :" diye koşarak sarıldı. Ağlama sesleri birbirine karışmıştı artık kim ağlıyor belli degildi.
Artık ayrılma vakti gelmişti . Salim Bey ' in biricik küçümeni İSTE GİDİYORDU...
Tek tek çıktılar o mavi kapıdan Zümrüt Hanım'ın ayakkabıları kırmızıydı tıpkı Nursen'nin yanakları gibi ağlamaktan kızarmış yanaklar....ama ayakkabılar pahalıya benziyordu....
Aşağı inmişlerdi artık arabaya doğru ilerliyorlardı .Arabanın kapısını zayıf uzun boylu bir abi açmıştı Nursen'e
Buyrun hanımefendi demişti. Nursen neden kendisinden yaşça küçük bir kıza buyrun hanımefendi demişti anlayamadı. Demek zenginlik böyle bir olsa gerekti. Nursen arabaya binerken bu yaşa kadar büyüdüğü o güzel evine bakıyordu adeta bakışları ile evle vedalaşıyordu. Şimdi de Zümrüt Hanım ardindan Ali Bey arabaya bindi . Ali Bey devam et oğlum demişti artık gidiyorduk Nursen' nin gözlerinden yine bir yaş damlası süzüldü.
Sonraki üç saat hızlı geçmiş ve ağlayarak uyuduğu uykusundan uyanmış etrafa bakıyordu ve Ankara tabelasını gördü. Zümrüt Hanım nursenin uyandığını fark edince :" Kızım biz birazdan İnci' nin Butiğine
gideceğiz ali babanda şirkete gidecek demişti. :".
Ona karşı çıkan bir ses vardı ":Hayır siz inci'nin Butiğindeyken ben de sizi
Arabada beklerim sonra hep beraber kuyumcuya gideceğiz gelinime hediye alacağım:" demişti.
Nursen gelinim ifadesinin ali beyden çıkmasına çok şaşırmıştı ama hoşuna gitmişti. Onu hayatında babasından çok sahiplenen artık Ali babası vardı. Zaten nursen bu fikire alışmıştı babası onu diğer evlatları için onu satarken karar vermişti bu hayatta iki babası iki annesi olduğuna..
Az sonra araba durdu. Zümrüt Hanım :"Hadi Kızım biz inelim:" dedi.
Nursen oturduğu yerden kalkarak arabadan dikkatlice indi.Çünkü
Arabanın basmakları çok büyüktü.
Yalnış bir hamle sonucu kendini yerde bulabilirdi.
Nursenden sonra Zümrüt Hanım da arabadan dikkatlice inmişti.
Karşımızda mor ve gri renkte olan bir tabela çıkmıştı. Bu tabeleda":İNCİ'NİN
BUTİĞİ :" yazıyordu. Artık içeri girmişlerdi. Karşılarına balık bir modele bürünmüş bembeyaz dantelli bir gelinlik çıkmıştı. Nursen bu gelinliği beğenmişti ama yaşı için hiçte uygun değildi.Az sonra genç güzel bir bayan bizi karşıladı.Nursen
bu kadının inci olduğundan emindi çünkü Zümrüt Hanım yol boyu onu anlatmış sevdiği bir dostu olduğundan bahsedip durmuştu.
İnci Hanım :"Hoş Geldiniz ": dedi o güzel sesiyle.Zümrüt Hanım :"Hoşbulduk İnci bak sana kimi getirdim müstakbel gelinimi o neyi beğenirse onu ayırın ayakkabı elbise paltolon ne beğenirse :"dedi.
İnci Hanım nursene elini uzattı.Onunla tanıştığına memnun olduğunu göstermek için.
Nursem uzatılan eli çabuk kavradı :" Bende sizinle tanıştığıma memnun oldum :" dedi. Sonra İnci Hanım Eslem adında bir çalışanı yanına çağırdı:" Hanımefendi neyi beğenirse ayır ona yardımcı ol ve bize De iki şekerli kahve söyle ": demişti..

.....NURSEN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin