doğu=of ya hoca gelip karneleri verse de yaz tatiline çıksak
pelin=çıkarız acelesi mi var?
aşkım=susun ya sıktınız bakın hoca geldi...
öğretmen karneleri dağıtır fakat sadece 3 kız arkadaşımız teşekkür almıştır. şöyle bir konuşma yapar; siz ki bu sene sınava girip üniversite okuyacaksınız ama hala teşekkür bile alamıyorsunuz neyse şimdi çıkabilirsiniz iyi tatiller.
çılgın tayfamız yaz tatilinde Antalya ya gidecektirler. orda onları acayip eğlenceli acayip gıcık kişiler bekliyor olacaktır...
Antalya Gezisi
ilk önce arabaya binip Antalya ya giderler sonra Antalya da bir otele yerleşirler sonrada gezelim görelim Antalya'yı derler. akşamdır üç çılgın adam bir eğlence yerine girer kızları da yanlarına alırlar sahnede bir grup erkek şarkı söylerler. Üç çılgın kız bu gruptaki müzisyenlere bayılırlar tabii bizim üç çılgın erkek bu durumu şöyle kapatırlar....
onlarda şarkı söyler kızlar hayretler içindedir ilk defa onları şarkı söylerken duyarlar. tayfamızın arıza kızı aşkım bel ki de ilk defa aşık olduğunu hissetmiştir. ilk defa çağanın gözlerine bu kadar uzun süre bakmıştır. pelin doğu ya artık gıcık davranmayacağını kendine söz edinmiş gibiydi ama doğunun karşısında bu biraz zordu çünkü doğu o kadar gıcık bir kişi idiki bununla başa çıkamayacağını biliyordu. alev Kuzey'e dolu dolu baktı. çünkü o üç çılgın erkek aşk şarkısı söylüyorlardı aşkım ve pelinin sesi çok güzeldi. doğu ve çağan iki güzel sesli kızın yanına gelip ellerini tutup onları sahneye çıkartılar tam o sırada nakarata girmişti.
Ne olur evden kimse gitmesin
Bu hikayede hiç kimse kimseyi terk etmesin
Mutlu son olmasın mutlu sonsuz olsun
Dualarım örtsün bizi has ret üşütmesin
kızlar nakarattı söyleyip kenara çekilirler ve çağan şarkının son kısımlarını söylerAh ölüm yalan
Ayrılık aman
Eğer incitirse bedenini
Ödesin bu adam.....
şarkı biter içerde çığlıklar, alkışlar yıkılır ve çılgın tayfa mekandan çıkar ve bir daha ki bölümde aşkımı büyük bir sürpriz bekler..... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- ÇILGIN TAYFA -
Teen FictionMerhaba ben yeliz hikayemin adı çılgın tayfa ama ben ne macera nede aksiyon anlatacağım ben AŞKI anlatacağım. karakterler arkadaşlarım olacak onları çok seviyorum ama tabii hikayede gıcıklarda olacak onlarda sinir olduklarım AŞK sadece üç harf deği...