SÜPRİZ

43 4 0
                                    


Eğlence yerinden çıktıktan sonra otelle gittiler. Çok yorulmuşlardı hemen yatıp uyudular. Sabah saat 13:00'da kalktılar yani hali ile kahvaltıyı kaçırmışlardı. kafeterya ya inip tost, çay falan istediler. Onlardan sonra bir tayfa daha aşağı indi. Onlarda yiyecek bir şeyler istediler. Bizim 3 çılgın kız kendi aralarında konuşurken karşıdan kızlar laf atmaya başladılar. '' Ne konuşuyorsunuz gelin yüzümüze karşı söyleyin'' Bizim 3 çılgın kız durur mu? '' hangi yüzünüze söyleyelim 3 kişisiniz ama 6 tane yüzünüz var'' demişler sonra onlar susup yemeklerini yemeye devam etmişler

''Biraz gezelim canımız sıkıldı bizim'' dedi 3 çılgın erkek. kızlar tamam biz çıkıp hazırlanalım geliyoruz.'' 3 çılgın kızı gören erkeklerin gözleri yerinden çıkmış gibi idi. gıcık tayfadan; Efe, Mehmet, serhat 3 çılgın kızı görünce aşık olmuşlardı sanki. kızlar onlara bakmadan Doğu, kuzey ve Çağan'ın yanına gittiler. aşık merak içerisinde nereye gideceğiz şimdi biz? dedi. çılgın tayfa üyeleri hep bir ağızdan saat kulesinin oraya diye bağırdılar. hepsinin birden orayı demesinin bir sebebi vardı hadi arıza biz markete gidelim dedi pelin. tayfa üyeleri de saat kulesinin oraya gidip hazırlık yaptılar. gül yaprakları bir sürü dansçı ve bir demet gül. market den çıkıp 10 adım falan sonra saat kulesinin orda dans eden bir grup insan gördüler. pelin ben bir şuraya bakıp geleyim dedi. pelin gider gitmez şarkı değişti ve ortadan pelin, alev, çağan, kuzey ve doğu çıkıp dans etmeye başladılar sonra çağan arıza kızın elinden tutup onları izleyen insanların arasına getirip diz çöktü. aşkım hayretler içerisinde idi. gözlerine inanamadı çağan içindeki duyguları bağıra bağıra söylemeye başladı. sana küçüklüğümden beri aşığım. annen baban sana ne güzel isim koymuşlar. sevgili olmasak bile sana aşık diye biliyorum. seni çok seviyorum benimle çıkarmışın dedi. aşkım donup kaldı. pelin bağırarak; aşkım donup kaldın bir arızalık çıkarmayacaksın demi dedi. aşkım Çağan'ın elindeki gül demetini alıp bende seni seviyorum anormal manyağım benim deyip sarıldı. çağan onu kucağına alıp dön derdi. Herkes alkışladı :) :) :)


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

- ÇILGIN TAYFA -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin