SM abartıldığı kadar varmış.Her yeri fazlasiyla lüks duruyordu.Bize şirketi gezdirmeyi bitirdikten sonra bizi dans pratik odasına götürdüler,burda berklememezi söylediler.Nayeon ve ben de kenara oturup telefonlarımızda uğraşmaya başladık.Nayeon benle fotoğraf çekinmek istediğini söyledi ve çekindik böylece ilk kardeş fotoğrafımız bu oldu.Odaya uzun boylu,25-26 yaşlarında bir adam girdi ve bize şu konuşmayı yaptı;
"Ben sizin dans hocanız Jimin,bundan böyle derslerimizi birlikte yapıcaz."biz olumlu şekilde başımızı sallarken,bazılarıda EVET diye bağırıyordu.Tanıtım günü bitmişti.Biz de Nayeon ile yemek yemeye gittik,geldiğimiz genellikle stajerlerin geldiği yermiş.Yemeğimizi yedikten sonra eve doğru yol almaya başlamıştık...========================2 hafta sonra================
Çok heyecanlıyım çünkü yarın okullar açılıyordu.Formalarımı almıştık,fazlasıyla şirindi ve birazda kısaydı.Ben eteği biraz uzun istemiştim fakat yoktu.Bir de ismimin yazılı olduğu yaka kartım vardı.Aslında biraz tuhaf hissediyorum,acaba beni okuldakiler nasıl karşılayacak vb. sorular aklımda dolanıp duruyordu.
Banyolarımızı yapıp Nayeon ile odaya geçtik ve yüzümüze maske yaptık.Suratım şu an yemyeşildi.Biraz komik,biraz da ürkütücü duruyordum.
Hatice teyze ona artık anne dememi istiyordu ve ben de bu isteğini yerine getiriyordum.Nayeon'la "Anne biz yatiyoruz" diye bağırıp , yatağa uzandık.Biraz konuştuktan sonra uyuduk.
Güneş bir yandan suratıma vururken,annem de kalkmamız için bize sesleniyordu.Hazırlandıktan sonra okula doğru yürümeye başladık.
"Elif sakin ol,kasma kendini dedi."
"Bilmiyorum,aslında çünkü ne,ya da neyi nasil yapacağımı bilmiyorum,acaba tuhaf gelir miyim insanlara düşünmüyor değilim tek yapmak ve emin olmak istediğim tek şey "Bu Türk kızı haeika,onu seviyoruz demeleri."
"Sen böyle devam edersen merak etme insanlar seni gerçekten tüm kalpleriyle seveceklerdir,endişe etme" bu sözleri duyduktan sonra rahatladım.Ama gerçekten hayalimi başarmak istiyorum,inşallahta başırıcam.Lütfen sizlerde bana destek olun.💞
Okulu gördüğümde boğazımı temizledim,Nayeon'un koluna girip okul kapısına doğru ilerdik.Bahçedeki insanlar bana süzmeye başlamışlardı normaldi de zaten .Nayeon ile aynı sınıfta olmaktan gerçekten bana çok yardımcı oluyor,yoksa okula alışman zor olucak.
Nayeon ile birlikte sınıfımıza girdik,gözler birden bize devrildi.Herkes beni selamladı ve onlarla ufak bir tanışma merasimi yaptık.Gerçeği söylemek gerekirse tatlılardı.
Ögretmen sınıfa girdi ve sınıfın başkanı sınıfın mevcudunu söyleyip yerine oturdu.Öğretmen kendimi tanıtmam için beni çağırdı ve kendimi sınıfa tanıtmamı istedi.Ben de;
"Merhaba benim adım Elif,Türkiye'den geldim,geleli o kadar fazla olmadı,iyi anlaşırız diye umuyorum " diyip yerime oturdum.İlk dersimiz biyolojiydi.Severim ben biyoloji dersini,sınıf gerçekten inanılmaz sessizdi.Çıt çıkmıyordu.
*********
Tenefüs olduğunda ben Nayeon ile birlikte otururken insanlar yanımıza geliyorlardı,tanışmak amacıyla ama ilgimi çeken bir şey vardı.Arka sırada oturan gözlüklü bir kız vardı.Ne yanımıza gelmişti ne de derste sesini duymuştum.
Nayeon'a sorduğumda bana o kızın okuldakiler tarafından dışlandığını,onunla alay edilip,,itilip kakıldığını söyledi.O an gerçekten o kız için üzülmüştüm.
*********
Eve geldiğimizde Hatice teyze yemek yapıyordu.Yalan yok mis gibide kokuyordu.Ne garip dimi ilk defa annemin yemeklrinden sonra birinin yemeklerine mis gibi kokuyor diyrum,tuhaf.Annemi özledim ya ben onu görmek ve ona sarılmak istiyorum.Nayeon ile odada otururken bana okulun sitesini gösterdi.Okul ile herşey paylaşılıyordu,tabi bir taraftan öğrenciler kendi aralarında sohbette edebiliyordu.Okuldaki erkeklere bakarken biri gözüme fena takılmıştı.Allah'ım o nedir sana geliyorum,kaşı,gözü,uzun boyu fenaydı anlayın yani........
Bizim kizimiz birine aşik olsa ne güzel olur dimi.
Sizce osun mu?????
Bu arada LADİES CODE grubunu biliyorsunuzdur kendileri uzun bir aradn sonra GALAXY adli sarkilariyla comeback yaptilir.Kim bilir onlar için ne kadar zor olmuştur.Lütfen videoyu izleyip bol bol kızları destekleyin......