Aşkın sonu**

67 1 2
                                    

Aşk nedir ki? Seni bıraktığında yıllarca izi kalan yaramı? Yoksa vazgeçmedikce canını yakan boktan bi duygumu. Ikisinin arası aslında. Aşk yaşamın bi parçası. Hayatın karşınıza cıkardığı engellerden en güzeli. Bazende en acıtanı. Aşk canımı çok yaktı. Yıllarca beklemek hayatımdan çaldığım 3yıl. Sonunun yine mutsuz olduğu bi masal... Benim hikayemde böyle başladı aslında. Hayatımdakı birçok yanlışı aşık olarak düzelttim belkide belkide yapmamam gerken şeyleri yaptırdı aşk bana. Gamzelerini her görüşümde sevgim bir kat daha yükseldi. Hayatıma devam etmek için bir sebep daha buldum. 3yanlışın 1doğruyu götürdüğü bu hayatta artık doğrularımı belkide aşk sayesinde bulacaktım. Yanlışlarla kendimi yıkmak değilde doğrularımla bir kez daha ayakta durduğumu göstermek için. Beni terk ettiği gün hafızamdaki en kötü gündü belkide. Bir parçan hayatından gidiyor. Artık tam değilsin bir yanın hep eksik kalıyor. Kime baksan onun yüzünü görüyorsun. Kimseye güvenemiyosun. "Hepsi erkek o pezevenkse oda pezevenktir " diyosun ama artık duygularını kaybetmis her şeyi göze alabilecek , kendini bile tanıyamayan bir insana dönüşüyorsun... Belkide insan düşünmeli. Kurguladığı hayallerle gerçekleşen hayalleri aynımı diye. O günden sonra hiç gözlerinin içine bakmadım, bakamadım. Hüznüm seni görene kadardı. Kalbimdeki ağrı varlığını hissetirene kadardı. İçimdeki özlem kokunu kendime oksijen yapıp onsuz yaşayamadığımı anlayana kadardı.

Kara SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin