Ηταν ενα κοριτσι 22χρονων και το ονομα της ηταν Αφροδίτη,ηταν καλοκαιρι και ηταν παρα πολυ ωραια,εκεινη έβγαινε καθημερινά με τις φιλες τις και περνούσαν καλα η καθε μια απο αυτές ειχε σχεση ενω η Αφροδίτη ενοιωθε οτι δεν ειναι ωρα γι αυτές τις βλακείες απογοητευόταν απο ολους..δεν ήθελε να ασχολείται με αυτα εκείνο τον καιρό γιατι ηξερε την κατάληξη.Μια μερα η Αφροδίτη ηταν στον δρόμο για να παει στο σουπερ μαρκετ,αλλα εκεινη την μερα δεν ηταν και πολυ καλα..ίσως να ειχε πονοκεφαλο ή να μην έβλεπε μπροστά της.Οπως κατευθυνόταν προς το σουπερ μαρκετ και πηγε να περάσει τον δρόμο ενα αμάξι σταμάτησε και την αφησε να περασει και εκεινη έτρεξε χωρις δεύτερη σκέψη.Ομως συνέβη κατι που άλλαξε τελείως τα σχέδια της Αφροδίτης,ενα αμάξι εκανε προσπέραση και με δύναμη έπεσε επάνω προς την Αφροδίτη.Εκεινη έπεσε κατω στον δρόμο αιμόφυρτη και δεν μπορούσε να σηκωθεί απο την δύναμη που έπεσε,ολα έγιναν σε μια στιγμη,σε λίγα δευτερόλεπτα.Ξαφνικα ευτυχώς που ηταν αυτο το παιδι με το μηχανάκι,έτρεξε αμέσως προς την Αφροδίτη την ανέβασε στην μηχανή και έφυγαν για το νοσοκομείο.Στο δρόμο καθώς προχωρούσαν εκεινος έτρεχε οσο μπορούσε αλλα ήθελε να ειναι και σίγουρος οτι θα ειναι ασφαλής,η κοπελα ειχε τις αισθήσεις της και ειπε: "πως σε λενε;"
"Μιχαλης αλλα σε παρακαλω μη μιλας,δεν πρεπει να κουραστείς"
"Ενταξει σε ευχαριστω που με έφερες"
Ετσι έφτασαν και πήγαν στα επείγοντα οσο πιο γρηγορα μπορούσαν και πείραν την Αφροδίτη στο χειρουργείο,για κάποιο λογο ο Μιχαλης δεν ήθελε να φύγει,ήθελε να μιλήσει στην κοπελα να την γνωρίσει γιατι την συμπάθησε.Περασε μια ωρα και ηρθε ο γιατρός:
"Είστε συγγενής της;"ειπε.
"Οχι ημουν περαστικός και την έφερα"
"Ενταξει ειναι καλα δεν υπαρχει κανενα προβλημα ενημερώσαμε και τους δικούς της ολα θα πανε καλα μπορείτε και τωρα κιολας να πάρετε την Αφροδίτη και να φυγετε,ευτυχώς φτάσατε γρηγορα"
Αφροδίτη Χμμ Ωραιο ονομα σκέφτηκε.
Ξαφνικα ηρθε η Αφροδίτη προς τον Μιχάλη
"Μπορεις να κανεις μια τελευταία χαρη για εμενα; Μπορεις να με πάρεις απο εδω μεσα; Θα τρελαθώ.Και τι δεν εκανα για να τους πείσω να με αφησουν να φυγω"
"Εαν γίνεται θα σε παρω,αλλα αν πρεπει να μεινεις θα μεινεις,συγγνωμη αλλα πρεπει φθηνά την γλυτωσες,θα μείνω εδω να σου κανω παρεα αν θελεις"
"Δεν γίνεται αυτο δεν σε ξερω καν σε καθυστερώ,κανονικα επρεπε να φυγεις απο πριν που με άφησες,αλλα εμεινες και χαιρομαι πολυ σε ευχαριστω που με νοιάστηκες"ειπε η Αφροδίτη
Ξαφνικα κατευθύνθηκε ο γιατρός προς εκείνους και τους ειπε οτι η Αφροδίτη μπορει να φύγει αλλα με προσοχή της πρώτες 10 μερες και να μην κανει απότομες κινήσεις.
Ετσι ο μιχαλης πειρε την Αφροδίτη αλλα εκεινη του ζήτησε να μην την παρει σπιτι,ήθελε να παρει λιγο καθαρό αέρα αλλα εκεινος έμεινε μαζι της γιατι δεν επρεπε να μείνει μονη της..
To be continued..
YOU ARE READING
Ο Ήρωας μου
RomanceΕνα κοριτσι και ενα αγορι γνωρίζονται και περνάνε μια περιπέτεια γεμάτη αγωνία και φόβο.Θα αγαπηθούν η θα απομακρυνθούν; Μια περίπλοκη αλλα και ρομαντική ιστορια ταυτόχρονα που θα σας καθηλώσει!