Part 2

207 19 1
                                    

Ετσι αφου η Αφροδίτη κατέβηκε απο το μηχανάκι προχώρησε μπροστά και πηγε να αντικρίσει την θάλασσας χωρις να υπολογίσει οτι ο μιχαλης την κυνηγούσε για να της μιλήσει,εκεινη δεν φαινόταν να την ένοιαζε,ηταν σαν χαμένη στο να αντικρίζει την θεα και ηταν χαρουμενη ο μιχαλης έμεινε επάνω στην Μιχανη και στέκονταν εκει να την κοιτάζει σκεπτικός,καποια στιγμη αποφάσισε να την πλησιάσει:
"Αφροδίτη ξερεις..θελω να σου πω οτι χαιρομαι οτι σε γνωρισα ειμαι χαρούμενος ακομα και να μην σε ξερω τοσο καλα αλλα φαίνεσαι καλο κοριτσι και δεν θα ηθελα να χαθουμε εαν το επιθυμεις και εσυ"
"Μιχάλη και εγω σε συμπάθησα εισαι πολυ καλος σε ευχαριστω για ολα,και εγω δεν θα θελω να χαθουμε μπορουμε να γίνουμε φιλοι,να ανταλλάξουμε τηλέφωνα αν θελεις σου ειμαι ευγνώμων ζητα μου οτι θες"
"Εγω απλα θελω να κρατήσουμε επαφές Χμμ λεεω τωρα να σε παρω στο σπιτι σου ε; Εσυ τι λες;"
"Ναι εχεις δίκιο"
Αφου αντάλλαξαν τηλέφωνα και τα ειπαν λιγο ο μιχαλης πειρε την Αφροδίτη σπιτι της και ο μιχαλης πειρε τον δικο του δρόμο..καθώς προχωρούσε ο μιχαλης στον δρόμο σκεφτόταν ποσο γλυκια ηταν αυτη η κοπελα,κατι άλλαξε μεσα του εκει που δεν ενδιαφεροταν για καμια γιατι ηταν απογοητευμένος απο ολες,σκέφτηκε να κανει μια προσπάθεια γιατι οχι; Μια χαρα τα βρηκε μαζι της είχαν πολλα κοινά!
Αφου έφτασε στο σπιτι του ο μιχαλης έπεσε στο κρεβατι του και κοιτούσε το κενο δεν σκεφτόταν τιποτα αλλο ώσπου τον πειρε ο ύπνος..
Στο μεταξυ οταν έφτασε η Αφροδίτη στο σπιτι αρκετα χαρουμενη απο την εξέλιξη της ημέρας φωναζε αν ειναι κανεις στο σπιτι αλλα δεν ηταν κανένας απολύτως..εκεινη την στιγμη άνοιξε η πορτα και ηταν η μαμα της
"Κοριτσακι μου Όμορφο εισαι ζωντανή παιδι μου,εισαι εδω! Ευχαριστω θεε μου να ναι καλα το παιδι που σε πειρε του ειμαι ευγνώμων εκανε πολυ καλη πράξη το παιδι αυτο ειμαι τοσο χαρουμενη ξάπλωσε παιδι μου πονας;"
"Οχι δεν πονάω βρε μαμα καλα ειμαι ενταξει δεν πεθανα ενα ατύχημα ηταν αντε παω να ξαπλωσω"
Η Αφροδίτη ξάπλωσε και κοιμηθηκε αμέσως ώσπου την ξύπνησε ενα μηνυμα στο κινητο  που της έγραφε "εισαι καλα;"
Τοτε έριξε ενα πλατύ χαμογελο γιατι κατάλαβε οτι ηταν αυτο το παιδι ο μιχαλης..τοσο καλος τοσο ομορφος και ευγενικός μήπως θα ηταν σαν τους αλλους; Ολο υποσχέσεις αλλα τιποτα;; "Οχι αστο παράτα το Αφροδίτη δεν εισαι για αγάπες,ειπε στον εαυτό της"
To be continued..

Ο Ήρωας μουWhere stories live. Discover now