Part 7

122 18 0
                                    

Ενα τηλεφώνημα ξύπνησε τον μιχαλη ηταν η μητέρα της Αφροδίτης "γιε μου η Αφροδίτη κοιμηθηκε μαζι σου χθες;"
"Οχι Κυρια ελενη γιατι τι συμβαίνει ;"
"Ωχ θεε μου το παιδι μου χάθηκε δεν το πιστεύω σε παρακαλω μιχαλη βρες μου την κόρη μου δεν εχει γυρίσει απο χθες δεν αντεχω αλλο"
"Θα την βρω μείνετε ήσυχη θα τα καταφέρω "
"Το ξερω οτι μπορεις παιδι μου θα περιμενω τηλεφωνο σου για νεότερα"
Εκεινος αν και της έδωσε την εντύπωση οτι ολα ειναι ενταξει δεν ηξερε τιποτα πραγματικά ειχε παγώσει και σκεφτόταν που θα μπορούσε να ειναι.
Στο μεταξυ η Αφροδίτη νόμιζε οτι έζησε τον χειρότερο της εφτιαλτη αλλα οταν ξύπνησε αντίκρισε την πραγματικότητα τελικα ολα ηταν αληθεια ηταν δεμένη με αλυσίδες σαν δεν μπορούσε να κουνηθεί ένοιωθε οτι ηταν καταδικασμένη..λιγο πιο διπλα της ηταν εκει το κινητο και προσπαθούσε οσο μπορούσε να πιάσει το κινητο με καθε τροπο,βρηκε ενα ξυλο και το έσπρωχνε με το ποδι της ώστε να φέρει το κινητο στην μεριά της εντομεταξυ ο μιχαλης καλούσε την Αφροδίτη και η Αφροδίτη πατούσε διαφορα κουμπιά για να μπορέσει να το σηκώσει και τελικα το κατάφερε αλλα επειδη δεν μπορούσε να φέρει το κινητο κοντα της φωναζε
"Μιχαλη σωσε με σε παρακαλω αγαπη μου δεν ξερω που ειμαι φοβάμαι τοσο πολυ ειμαι σε ενα παλιο ξενοδοχείο δεν ξερω περετερον..
"Τι κανεις εκει ρε;μιλας σε αυτον τον ήρωα σου; Που ακομα δεν ηρθε να σε σώσει και μιλαει απο το τηλεφωνο ο φλωρος;"
"Σταματα αν ξανα μιλησεις ετσι για εκείνον ια σε σκοτώσω"
"Χαχα και ακομα δεν το εκανες,δες τι θα κανω στο κινητο σου τωρα για να μιλάτε ευκολότερα"
Εκεινη την στιγμη επιασε το τηλεφωνο και λεει" ελα φιλε μιχαλη καλο ειναι να μην ξανασχοληθείς με την Αφροδίτη ειναι δικια μου τωρα δεν το σωνεις αν θελεις να την ακουσεις να στο πει κιολας"
"Αν την αγγίξεις αν μια τρίχα της πειράξεις θα σε σκοτώσω στο ορκίζομαι"
Μια φωνη ακουστικε απο το τηλεφωνο η φωνη της Αφροδίτης
"Αφησε με,αφησε με σου ειπα,μιχαλη ελα γρηγορα σε παρακαλω" η Αφροδίτη έκλαιγε τοσο πολυ ηταν τοσο απελπισμένη που ο μιχαλης ειπε "θα σε σώσω" και έκλεισε το τηλεφωνο χωρις να συζητήσει τιποτα αλλο..

Ο Ήρωας μουWhere stories live. Discover now