Ajungem la liceu si ii vedem pe Lucas si Andra cu Cristina , vorbeaua. Ma duc la ei si le spui:
Eu: Sunteti niste tradatori!
Lucas: Staiiiiiii! Eu nu am nici o legatura cu ele!
Eu: Bine! Si tu Andra aveam alta parere despre tine, credeam ca imi esti alaturi...
Andra: Stai! Intelegi gresit!
Eu: Numai gata! Nu mai ai ce vorbi cu mine!
Andra: Dar...
Eu: Lucas vi cu noi sau stai cu ele ?
L: Vin cu voi.
Eu: Hai!
Il iau pe Lucas si mergem la prietenii mei pe banca. Vine si Andra. Eu ma intorc si ii spun sa nu vina ca nu are ce discuta cu mine.
Andra: A venit pur si simplu la mine, nu sunt prietena ei!
Eu: Lucas? E adevarat?
L: Nu stiu... Nu am fost acolo. Inainte sa veniti voi, am venit si eu.
Eu: Bine! Fii atenta! Asta e ultima oara cand te iert!
Mergem in clase, eu cu Audrey si Vladimir la noi in clasa, Filip la el in clasa, Lucas si Andra la ei in clasa. Cu mine in clasa era si Cristina. Cand intru, se uita urat la mine. Eu si prietenii mei buni, ne-am pus pe ultimul rand, ea s-a pus langa mine si i-am spus.
Eu: E ocupat acest scaun!
C: Stai linistita! Nu vreau sa stau langa tine oricum. Vreau sa discut ceva cu tine pentru ultima oara!
Eu: Zi!
C: Nu stiu daca stii, dar eu cu Filip am avut o poveste de iubire foarte frumos si nu permit nimanui sa isi bata joc de el si sa mi-l ia. Asa ca te rog cat se poate de frumos sa il lasi in pace.
Eu: Filip este iubitul meu si nu o sa il las pentru ca o persoana sau fosta iubita imi zice asta!
C: Deci, nu intelegi cu frumosul ?
Eu: Pleaca de aici!
C: Nu plec pana nu imi dai cuvantul tau ca te desparti de el!
Eu: Nu ma despart de el pentru ca asa vrei tu!
Pe ultimul rand din spate sunt toate bancile lipite. La margine de tot spre catedra sta Vladimir, apoi Audrey si apoi eu, pe restul sunt colegii mei. Intra pe usa .......................................... .
CITEȘTI
Pazea, sunt in spatele tau!
Genç KurguIn aceasta carte este vorba despre o fata pe nume Daria care s-a mutat din Milano din cauza ca era urmarita de un obsedat si o suna si cu numar privat. S-a mutat in California impreuna cu familia ei mare ( tata, mama, bunicul, bunica, unchiul, matus...