Son nefese kadar dolu dolu yaşanacak bir aşkın hikayesi...
İnsanlar tarafından doğru bilinen bir çok yanlış var. Bu yanlışlardan birisi de insanının canını en çok acıtan ama yine de vazgeçemediği aşk. İnsan en büyük ve en güzel aşkı hep aramıştır. En güzel ve en büyük aşka ulaşmak istiyorsan kendinden vazgeçeceksin. Sen kendinden ne kadar vazgeçersen o kadar yaklaşırsın en gerçek aşka. Bir başka yanlış düşünce ise ruh ikiziyle insanın daha mutlu olacağı kanısıdır. İnsanın doğası gereği kendi içerisinde sürekli mücadele eder. Bu yüzden kendisine benzeyen bir başkasıyla çok uzun süreli bir birliktelik yaşayamaz. İnsan en çok kendisine zıt insanlarla anlaşabilir ve uzun süreli bir birlikteliği doyasıya yaşarlar. Bunu sağlayabilmek için bazı hususlar olacaktır. Dünyada bir şey kazanmak isteyen kendinden bir şeyi feda etmek zorundadır. Bunun en basit örneği karnı aç bir insanı düşünebiliriz, karnı doyurabilmek için en basitinden bir simit alabilir. Lakin simiti sadece istemek elde etmeye yetmez, istemekle beraber cebindeki paradan da biraz feda etmek zorundadır. Eğer gerçek ve sonsuz bir aşk yaşamak istiyorsanız kendinizden bazı şeyleri feda etmek zorundasınız. Hayatın hiçbir kısmında egoist tavır takınarak galip gelemezsiniz egolarınızı bir tarafa bırakarak tüm gücünüzle sevdaya odaklanın. Gerektiğinde ise her şeyinizi feda edebilecek kadar güvenin sevdanıza siz güvenmek için çabalamazsan kimse sizin güveninizi kazanamaz.
Hayatınızda en güzel aşklara en az tavizle ulaşmanız dileğiyle...
Yunus SÜNBÜLOĞLU