Love Me Right by Exo..
RUMAH KELUARGA KIM
Namjoo bergegas bersiap.Dipandang penampilannya sekilas dicermin.Selepas itu laju tangannya mencapai beg sekolah diatas katil dan keluar dari bilik.Dengan pantas Namjoo melangkah turun dari tangga dan menuju kedapur.Dimeja makan sudah ada Omma dan Appa sedang bersarapan.Appa segak dengan baju untuk ke pejabat.Omma seperti biasa tanggungjawab sebagai guru.
Namjoo mengambil roti bakar dan terus makan tanpa duduk.
"Namjoo.Duduk makan"ujar Puan Kim.
"Omma palli.Dah lewat ni"balas Namjoo.
"Awak ni.Anak kita dah lewat tu"Tuan Kim membebel.
"Tapi janganlah gelojoh bila makan"Puan Kim turut membebel.
"Omma mianhe.Nanti Namjoo duduk bila makan"ujar Namjoo dan terus berlalu kearah pintu keluar.
"Tulah yeobo ni.Sebelahkanlah anak awak tu"bebel Puan Kim.
"Dah anak saya.Mestilah saya kena sebelahkan"balas Tuan Kim.
"Dahlah.Malas saya nak bercakap dengan awak ni"Puan Kim bangun dan berlalu kearah pintu keluar.
Ketika itu Namjoo sudah berada didalam kereta.Ditempat duduk sebelah pemandu.Puan Kim masuk ketempat duduk pemandu.
"Namjoo.Pakai seatbelt"arah Puan Kim apabila melihat Namjoo leka main game di telefon.
"Nae"Namjoo menurut.
"Ni.Omma dengar Namjoo suka susahkan D.O.Betul ke?"soal Puan Kim sambil mengundur kereta untuk keluar dari halaman rumah.
"Aniyo.Mana ada Namjoo susahkan D.O"sangkal Namjoo sambil mata fokus pandang telefon.
Puan Kim merampas telefon ditangan Namjoo.
"Omma!!"protes Namjoo.
"Omma sedang bercakap Kim Namjoo!!"ujar Puan Kim.
"Arrasso"akur Namjoo.
"D.O. nak ajar Namjoo matapelajaran yang Namjoo tak pandai.Wae tak nak belajar?"soal Puan Kim.Namjoo dah mengeluh.
"Dah dia ajar straight je.Bosanlah"jawab Namjoo sambil memeluk tubuh.Puan Kim memandu kereta berlalu dari kawasan rumah.
"Namjoo sepatutnya fokus.Janganlah asyik nak bersuka ria je"ujar Puan Kim.
"D.O. tu seorang yang cemerlang akademiknya.Namjoo sepatutnya beruntung"tambah Puan Kim.
"Omma kan kenal Namjoo.Namjoo tak suka terlalu straight.Nanti Namjoo akan mengatuk"balas Namjoo.
"Belajar untuk terima cara orang lain.Barulah kita akan berjaya"Puan Kim sudah mengeluarkan kata-!! nya.Namjoo menghela nafas.
Hanyang High School
Namjoo turun dari kereta sambil melambai kepada Ommanya.Selepas itu Namjoo melangkah untuk ke kelasnya iaitu kelas 6B2.Tiba-!! satu tepukan terasa dibahu Namjoo mengejutkannya.
"Arghh!!"jerit Namjoo terkejut.
"Yahh!!..akulah Hani"ujar Hani.
Namjoo menampar bahu Hani."Lain kali jangan kejutkan aku macam ni"
"Ala..tu pun nak terkejut"gomel Hani sambil mengosok bahunya yang ditampar Namjoo.
"Dah macam badut aku tengok dia orang ni"tetiba terdengar suara yang tidak sedap didengar.
Namjoo dan Hani menoleh.Siapa lagi kalau bukan The 3 Diva aka The Perasan girl.Woori,Choa dan Yuna.Menyampah pula aku.
YOU ARE READING
My Boyfriend Is A Mr. A+
AléatoireDo Kyungsoo- seorang pelajar yang cemerlang disekolah.Sangat disayangi guru-!! dan sangat disukai oleh pelajar lain.Terutamanya pelajar yeoja.D.O menjadi pelajar contoh disekolah kerana kecemerlangannya didalam pelajaran.Dia selalu mendapat A+ dalam...