Devil by Super Junior..
Kata orang kalau kita ni seorang yang pandai orang akan suka dan hormat kita.Tapi kalau pandai saja tak guna juga kalau kita tak ada budi bahasa.
Jadi kenalah perbuatan dan tutur kata kita tu akan disukai dan disenangi orang.Barulah orang suka dan hormat kita.
Tak gitu!!
Ok.Perkenalkan.Kim Namjoo imnida.Umur aku 19 tahun dan masih bersekolah.Aku bersekolah di Hanyang High School (author hentam je).Satu sekolah dengan my namjachingu.
Dah kenal siapa??tu yang pic kat atas.
Aku ni bukannya pandai sangat nak dibandingkan dengan namjachingu aku tu.Jauh.Macam langit dengan bumi.
Macam manalah aku boleh jadi namjachingu dia??aku pun tak tahu.Dia ni popular dikalangan pelajar yeoja.Patutlah semua pelajar yeoja benci dan pandang semacam kat aku.
Aku ni ada seorang chingu.Namanya Hani.Dia ni sekepala dengan aku.Selamber badak.Tapi mungkin dia sedikit matang dari aku.
Namjachingu aku tu tegas orangnya.Haishh..geram pula aku.Tapi kadang-!! sweet juga.Tapi lebih banyak tegasnya.Selalu jugalah aku kena bebel.Yelah..aku ni perangai gila-!!.Dia tu straight.
Kat sekolah aku ada satu group pelajar yeoja ni.Berlagak cam diva.Satu kelas dengan namjachingu aku.Salah seorang dari dia orang suka kat namjachingu aku.Pantang bila jumpa aku.Mulalah nak cari pasal.
Walaupun aku ni pelajar biasa-!!.Ada juga yang minat.Tapi aku tak suka dia.Sebab perangai dia yang buat aku rimas.Satu kelas juga dengan namjachingu aku.
Aku jumpa pertama kali dengan namjachingu aku dekat Hari Keluarga.Nak dijadikan cerita,aku ni anak Guru Penolong Kanan sekolah.Jadi aku pun pergi juga.Kami jumpa kat sana dan jadi chingu.
Sebenarnya aku dah lama minat dia.Tak sangka jadi yeojachingu dia.Dia kata dia suka aku sebab aku ni selamber.Tak hipokrit.Jadi diri sendiri.
Kat sekolah aku langsung tak rasa tinggi diri walaupun aku anak Guru Penolong Kanan.Yelah..Omma aku langsung tak melebihkan aku.Dia anggap aku macam pelajar lain.Lagipun Omma aku selalu sibuk.Tak ada masa nak melayan anak dia yang perangai gila-!! ni.kadang-!! aku kena tegur juga dengan Omma.Ala..biasa je.
Omma aku ni suka dengan namjachingu aku.Yelah...pandai + baik.Mr. A+ lah katakan.Kadang-!! Omma selalu melebihkan namjachingu aku dari aku si anak...
Dahlah.Jom aku ceritakan kisah cinta aku.Kim Namjoo.
Tapi Part 2
Hope Suke!!!
YOU ARE READING
My Boyfriend Is A Mr. A+
AcakDo Kyungsoo- seorang pelajar yang cemerlang disekolah.Sangat disayangi guru-!! dan sangat disukai oleh pelajar lain.Terutamanya pelajar yeoja.D.O menjadi pelajar contoh disekolah kerana kecemerlangannya didalam pelajaran.Dia selalu mendapat A+ dalam...