Merhaba! Biraz geç oldu ama geldim.
Bir önceki bölümde yapılan yorum üzerine bu bölümde size wattpad basılı kitaplarından birkaç öneri yapacağım.
Ayşenur Kayabaşı - FOTOĞRAF (Kitap oldu)
Öznur Yıldırım - YABANCI (Yakın zamanda kitap çıkıyor)
Dilara Keskin - DÜŞMAN OKULLAR (Kitap olacak)
Büşra Yılmaz - 4N1K (Kitap oldu)
Zeynep Sey - SOLUCAN (Kitap oldu)
Gamze Aydeniz - AYDENİZ DÖNGÜSÜ (Kitap oldu)
Gülsen Kılıcaslan - DELİ (Kitap olacak)
Sena Yavuz - KÜÇÜK HIRSIZ
***
Benim okuduklarımdan beğendiklerim bunlar, aklıma başka gelirse ekleme yaparım. Eğer özet geçecek olursak;
FOTOĞRAF keşfette kitap ararken görmüştüm, değişik ve güzel bir kitaptı bence, sizin de beğeneceğinizi düşünüyorum.
YABANCI zaten herkes tarafından biliniyor diye düşünüyorum, açıklama yapmayacağım.
DÜŞMAN OKULLAR kitap olacağı duyurusunu birkaç hafta önce yaptı. Bölümler hâlâ duruyor, merak edenler bakabilir. Ayrıca ne zaman çıkacağıyla ilgili haberler için yazarın hesabını takip edebilirsiniz.
4N1K yeni kitap oldu sayılır, arkadaşlarımın önerisiyle okumuştum ve beğenmiştim, sizin de beğeneceğinizi düşünüyorum.
SOLUCAN bildiğim kadarıyla diğer serileri de kitap oldu. Genel konusuna bakmak isterseniz, birkaç bölümü duruyordur.
AYDENİZ DÖNGÜSÜ keşfette gezerken rastladığım ve iyi ki rastlamışım, dediğim bir kitap.
DELİ henüz kitap olmadı, birkaç hafta önce başlamıştım ve daha sonra kitap olacağı duyurusu yapıldı. Benim beğendiğim bir kitap, hayatın içinden yazılmış. Eğer yazarın hesabına bakarsanız basılı olan başka bir kitabını bulabilirsiniz.
KÜÇÜK HIRSIZ önceden okuduğum ve beğendiğim bir kitaptı. Okuduğum birçok kitaba göre -bence- değişikti.
Eğer kitap olmayan hikayelere bakmak isterseniz profilimdeki okuma listesinden tercih yapabilirsiniz, en sevdiğim kitaplar onlar.