Bölüm 2 :Subliminal Mesajlar Hakkında Bilgi

1K 29 10
                                    

Temel olarak 2 yöntem vardır.Biz 2 yöntemide işleyeceğiz.

1-Resim İçine Yerleştilen Mesajlar: Adı üzerinde resmin içine yerleştirilen subliminal mesajlardır.Bunlar sanmayınki sadece reklamlarda kullanılıyor! Bu mesajlar her yerde örk: çizgi filimlerde, filimlerde, dizilerde, reklamlarda ve resimlerde.

Bu mesajların olayı kişinin bilinci altında zor farkedilen figürler veya yazılar yazılmaktadır.Bu resim ve figürler genelde bir şeyi temsil eder örk: tek gözün ve tek gözlü piramidin İliminati'yi temsil etmesi gibi kısacası şeytan ayrıntıda bu konu için güzel bir sözdür.

2-25.Kare İle Bilinç Altı Mesajlar: Bunu anlamamız için 25. kara özelliğini bilmemiz gerekiyor.25. kara dediğimiz teknik şudur; İnsan gözü 1 saniyede 24 görür 25. kare ise beyin tarafından algılanır.İşte bu kareye adamlar istediğini yazabilir.

Bonus Bilgi: Bu bilinç altı mesajların etkili olduğunu kanıtlayacak bir çok deney vardır. Ben size en bilinen deneyi anlatacağım. Bu deney 1957 yılında yapılmıştır. Filimin her 3 saniyesine bir "Açmısın ? mısır ye, kola iç, patates ye". Gibi cümleler yayınlandı. Tabi ki 25. kare özelliği kullanılarak yapılmıştır. Filim ara verdiği zaman patlamış mısır ve kola satışları baya bir artmıştır.

Bonus Bilgi: Subliminal mesajlar sade resimler,filimlerde vb. yoktur. Ses dosyalarında da bulunmaktadır.

Subliminal Mesaj Nedir ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin