Chapter 1

108 2 0
                                    

"Ah? Awk nk kita putuskan hubungan? Tapi kenapa?" Taeyeon terkejut mendengar kata kata putus dri Baekhyun.

"Saya minta maaf. Saya tahu saya tk patut buat macam ni dekat awak, tapi hati sya dh berubah. Saya sayang sangat dengan kawan di tempat tuisyen saya itu" Baekhyun hanya menundukkan kepalanya ketika bercakap tentang itu kerana dia tidak mahu melihat muka orang yang pernah dia sayang itu sedih.
"Tapi kenapa sekarang? Hari valentine dah dekat. Kita kan dah rancang dengan Chanyeol dan Yuri untuk menyambut hari itu bersama sama di pusat hiburan." Taeyeon berkata dengan nada yang sedih. Tidak dia sangka cinta pertamanya itu akhirnya akan meninggalkannya.
"Saya minta maaf lagi sekali" Baekhyun mengucap kata maaf buat sekian kalinya.

Teoyeon menyapu air mata yg mengalir di pipinya itu. "Awak memang seorang lelaki yang baik kerana awk tk sakitkan hati saya dengan bercinta dgn perempuan lain dibelakang saya waktu kita masih berhubungan. Malah, awak mengaku dengan saya. Saya hargai awak selama kita bersama dri kita msih kecil sehingga sekarang. Tetapi, saya nk minta awak tangguhkan dulu niat awk utk berpisah dgn sy dan tunggu la sehingga tamat hari valentine. Nanti apa pula kata Chanyeol dan Yuri. Please" taeyeon merayu kepada Baekhyun. Pipinya basah dgn airmata yg sedari tdi tidak mahu berhenti.

Baekhyun terdiam. Hatinya sebak melihat Taeyeon begitu.

For The Last Time •BaekYeon [✔️]Where stories live. Discover now