Merhabalar... Burada sizlere izlediğim dizi ve filmler ile ilgili yorumları paylaşıp, öneriler yapacağım. Şimdilik sadece kendi izlediğim popüler dizi ve filmleri paylaşacağım ama zamanla sizden istek gelirse onları da zevkle izleyip yorumlayacağım. Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar...
İmdb Puanı: 8,1
Konusu: Gelecekteki Rip Hunter zamanda yolculuk yaparak tüm Dünyayı etkileyen bir olayı durdurmak için kahramanlar takımı kurmaya odaklanır.
Bana kalırsa Legends of Tomorrow, diğer dizilere kıyasla 1-0 önde başladı. Çünkü zaten bu dizi iki tane çok tutmuş dizinin yan dizisiydi. The Flash ve Arrow. Bu iki diziyi izleyenler zaten Legends of Tomorrow'da ki karakterleri tanıyor ve hayatlarının geri kalanını merak ediyorlardı.
Belki de bu yüzden, dizi ilk bölümünde imdb de en popüler TV Showlarında birinciliğe yerleşti.
Tabi ki bunu söylerken dizinin sadece şansla böyle bir başarı yakaladığını söylemek istemiyorum. Dizinin ilk bölümü gayet iyiydi. Tek kusuru olayların bir az fazla hızlı ilerlemesiydi. Ama zaten neredeyse tüm karakterleri tanıdığımız için bu çok büyük bir sorun teşkil etmedi.
En çok beğendiğim şeylerden birisi iki diziden başka başka karakterlerin bir araya gelmesi sonucu aralarında oluşan kimyasal çekimdi. Özellikle Black Canary ve Captain Cold 'un arasında ki konuşmaların beni çok eğlendirdiğini söyleyebilirim.
Kısacası ben ilk bölümü beğendim. En az Arrow ve Flash kadar iyiydi.
5 üzerinden bir puan vermem gerekse 4.5 tan 5 verirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Film ve Dizi Yorumları
FanfictionBurada sizlerle izlediğim dizi ve filmlerle ilgili görüşlerimi paylaşacağım...