"Aa aşkım ben hiç öyle bir şey yaparmıyım ? Sadece nasıl bir süpriz yapacaktın diye sorucaktım"
"Boşver ya hayatım klasik bir şey yapacaktım."
"Camdan girmen mi klasik ? Hemde 2. Kattan."
"Evet"
"Hımm öyle mi ?"
Sohbete dalmış gitmiştik. Kahvelerimizi bile fark etmeden bitirmiştik.
###
"Yarın alırım seni Alesa "
"Tamam aşkım, görüşürüz"
Hele şükür eve gelebildim. Odama geçip hemen Üstümü çıkartıp yattım. Sabah erken kalkıp okula gidicem sonuçta.
Sabah her zaman ki gibi gözlerimi zar zor açıp klasik bir şekilde giyindim. Buğra de gelince okula gittik.
"Of napıyosun berter ya"
"Napıyım sarılıyorum"
"Okuldayız"
"Görmüyormusum alesa erkekler dizilmiş sana bakıyorlar"
"Hayır !! yani belki biten şu bakıyor, bide şu ,şuda ..."
Onun beni kaslı kollarının arasına alması hoşuma gidiyor ama her zaman böyle yapıyor yok bu bakıyor, yok o bakıyormuş sanki bütün okul beni Seviyo!! Belki, yani bazıları...
###
"Ezgi senin arkadaşın değil, o sadece iki yüzünün teki alesa"
"Nasıl yani emre ? Ezgi benim çocukluk arkadaşım neden bana karşı iki yüzlü olsun ki?"
"Bak Alesa okul senin ve Ezginin ne kadar yakın olduğunuzu biliyor ama herkezin diledi ezki Emreyi sevmiyor, ezgi Buğrayı seviyor diyorlar ve inanmak istemesem'de bi yerden sonra da olmuyor."
"Ezgi buğrayı mı Seviyor ama ezgi bana böyle bir şey yapamaz ki o beni çok sever."
Arkası döndüğümde arkamda ezgi duruyordu. Gözleri dolmuştu, ağla desem ağlıcaktı ve büyük bir ihtamalle duymuştu konuştuklarımızı. Peki ne dicektim şimdi ona ? Sen Buğrayı mı seviyorsun diyecektim ! Saçmalama alesa o sonuçta benim en yakınım. Ailemden sonra gelen en sevdiğim kişi. Ama neden yaptı bunu bana ? Yapamaz ki bunu bana üzülme mi istemez.
"Alesa sendemi inandın bu dedikoduya ? Hani ben senin en yakınındım ?"
"Ezgi sadece doğruyu söyle. Hoşlanıyormusun Buğra'dan?
"Saçmalama Alesa"
Beni ittiğin de saçma bir duygu hissetmiştim. Ne yapacağımı bilmiyordum.
"Asla sana öyle bir şey yapmam. Ayrıca hoşlansam bile vazgeçerim sevmem onu çünkü kardeşim onu seviyor, sen ondan hoşlanıyorsun Alesa. Biraz bile beni tanıyamamışsın beni yazıklar olsun sana alesa!!"
Arkasını döndüğünde kolundan tutup bana bakmasını sağlamıştım.
"Ezgi sen beni arkadaşımsın ve ben sana inanıyorum çünkü ben senin ne zaman yalan söylediğini bilirim ama bi anda dudaklarımıdan çıktı işte."
Biraz duygusallaşarak Özür de dilediğimde zoraki barışmıştı ama bana çoook eziyet çektiriceğine eminim...
BÖLÜM KISA OLDU BİRAZ, BİR DAHA Kİ BÖLÜM DAHA UZUN OLUCAK.
BÖLÜMÜ VOTELEMEYİ VE YRUM YAPMAYI UNUTMAYIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Affeder
ChickLitALESA GÜVEN ___ZENDAYA BUĞRA TAŞKIN__VİNİ UHERA KERİM OĞLAK___CAMERON DALLAS EZGİ KISA____SELENA GOMEZ EMRE kaya ____SHAWE MENDES