bölüm 5: UMRUMDA DEĞİL

148 34 2
                                    

"Alesa bir şey yok ya sadece kızın eli Buğranın omzunda. Bence sen biraz kıskançlık yapıyorsun."

"Ezgi beni delirtme. Buğra benim sevgilim kız niye onun yanında ve sadece durum o değil bir kere bana niye haber vermiyo!! Benim niye haberim yok.!"

"Haklısın kanka ne diyim."

Tut şu kızın saçlarından duvarlara vur. Yol kızın saçlarını. Ama kızda ne suç var nerden bilsin sevgilisi olduğunu bütün suç Berter de. Evet Alesa suçluyu buldun !! Ya ne duruyorsun gitsene.

Yanlarına gittiğimde Buğra beni farketmemiş arkadaşları şaşkınlıkla bana bakıyor, kız zaten hiç bir şeyin farkında deģil hayla eli omzunda. Kızı ittikledikten sonra hiç beklemeden tokat attım. Baya ağırdı ben bile beklemiyordum kendimden.

Buğra konuşmasına bile izin vermeden hızlıca yanlarından ayrıldım. Ezgiyi orda yanlız bırakmıştım ama umrumda bile değil.

"Alesa bekle"

Cevap bile vermek istemiyorum ona o yüzden önüne bak ve sakin ol. Kolumu tutup kendisine doğru döndürdü.

"Alesa lütfen konuşalım."

"Senden ayrılıyorum Buğra keskin"

Ayrıldık... belki de hiç birbirimizi için yaratılmamış 2 inandık. Hiç olamicak bir ilişki içerisindeydik kimdik ki biz. HİÇ birşey kimseyidik biz!.
Hani senin için ölürüm diyordun ya... Evet BENİM İÇİN ÖLDÜN...

##

"Vallahi başım şişti ya aç ya kapat "

"Açmıycam arar arar kapatır."

"O zaman ben açarım"

"Ne var? Veremem. Hayır dedim. Hem sizin gururunu yokmu ? Hadi gururunu yok vicdanını danınızdamı yok? Kız ağlamaktan harap oldu. Seni istiyor veriyim mi?"

"İyi tamam ver"

"Alesa ya veriyorum."

"Ne!! Hayır affetmiyorum bana bitanem deme !"

Sesim o kadar sesli çıkmıştıki annem hemen odaya girdi.

"Beni bir daha rahatsız etme anladınmı ?"

İçim acıyor.. acıyor ama umursayan kim ? Ben bile umursamıyorum çünkü malım ben.

"Noldu kızım ?"

"Birşey yok anneciğim "

Annemin her şeyden haberi var. Zaten annemden pek birşey saklamam.

"İyi.. şey Alesa babanla biz yurt dışına çıkmak zorundayız istersen sende gel sen otelde kalırsın bizde babanla işlerimizi hallederiz. Hem Ezgi de gelsin kafanı dağıtırsın."

"Yok annecim canım istemiyor. Hem Ezgi bizde kalır. Değilmi Ezgi ?"

"Evet hem çok eğlenicez ben senin keyfini yerine getirmesini bilirim."

"Ne demessin çook"

Kendinden çok emin konuşuyor Oysaki ben hiçte öyle düşünmüyorum.

Meraba wattpad kullanıcıları kitabımı votelemişmiydiniz. Votelemediyseniz tam altta duran yıldız işaretine basabilirsiniz 👇👇
Yorum yapmayı hatta kütüphaneye eklemeyi untmayın. Yeni bölüm yakında...

Aşk AffederHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin