bölüm 4: YANLIŞ

151 39 2
                                    

~~~~BUĞRA'DAN~~~~

Bugün çok büyük bir yanlış yapıcağımın farkındayım. Erkeklerle beraber bara gidicez. Daha kötüsü bara gidiceğimizden Alesa nın haberi olmayacak. Niyetim kötü olmasada Alesa asla izin vermiceğinden eminim.

*Din donk, Dink donk*

"Alesa, hayatım noldu birşeymi oldu niye geldin ?"

"İstemiyorsan gidiyim Buğra!"

"Yok öyle demek istemedim?"

"Sen evde birşeymi saklıyorsun ne bu telaş Buğra ??"

"Yok canım ne telaşı Allah aşkına ?"

"Çekil o zaman !!"

Alesa tavırlarımdan çok şüphelendi. Bende benden şüphelenirdim.

"Hayatım napıyorsun koltuğun altında kızmı arıyorsun ??"

"Haklısın ben gidiyim odana bakiyim."

Tam merdivenlerden çıkarken arkasını döndü ve kızgın bir halde

"He yani bir kız var Buğra?"

"Saçmalama aşkım "

"Bana aşkım deme!!"

Alesa her yeri didik didik aradıkları sonra pes edip yatağa uzandı.

"Bak Buğra eğerki bir şey çeviriyorsan bir daha yüzümü göremezsin haberin olsun"

"Alesa gördün işte kız mız yok, hem sen beni kıskandın mı??"

"Hayır tabiki de, ne kıskanması. Hem sen benden uzaklaşsana ne yaklaşıyorsun !!"

"Yoo niye uzaklaşıyormuşum, bal gibi öpücem"

"Bak Buğra zaten sini-"

Sözünü yarısında kesip dudaklarını öpmeye başladım. Alesa da karşılık veriyordu.

"Napıyosun sen ya"

"Ah niye tokat atıyorsun hem sende karşılık verdin "

"Hiçte bile!!"

~~~~ALESA'DAN~~~~

Buğrayla doğru düzgün konuştuktan sonra yine beni şüphelendiricek tavırlar sergilemeye başladı.

"Ee senin annen seni merak eder sen ne zaman gidiceksin?"

"Annem teyzem lerde kalıyor"

"Doğru, babanın haberi varmı?"

"Var Buğra var "

"Hayır yani hemen tepki gösterme saat hani geç olduya (esner sjsjs)"

"8:30'mu ??"

"Değilde dün ben erken yattım o yüzden hayatım "

"Tamam bende kalkıyordum zaten"

"İyi geceler"

"Sanada"

Apartmandan çıktıktan sonra Ezgiyi arayıp Buğranım evinin oraya gelmesini istedim kabul etti.

Merak ediyorum bu ne iş çeviriyo.
Ah bi öğreniyim, ah bi kötü bir şey çıksın ardından benden çekiceği var.

"Hangi partide buluşuçaktık?"

" "

"Niye mi sessiz konuşuyorum abi sen iyimisin apartmandan biri duysa Alesa ya söylese ben biterim Alesa bir daha yüzüme bakmaz."

" "

"Ne korkucam ya saçmalama, sadece onu kaybetmeyi göze alamıyorum. Tamam hadi kabatıyorum"

Arabanın arkasından çıkıp hemen taksiye atladım.

"Abi öndeki aracı takip edermisin"

"Alo ezgi bak ben şimdi Buğrayı takip ediyorum taksideyim tamam mı sen şimdi git benim eve hani yeni aldığım elbise vardı siyah he işte onu al kendinde giyin sonra ben sana mesaj olarak atıcam adresi tamam mı? Hadi beybisi güveniyorum sana"

İnanmıyorum sana Buğra benden gizli bara mı gidiceksin i-nan-mı-yo-rum. Allahım şimdi orda 35 benden kızlar vardır yaa ağlamak istiyorum. Birde komşular duyar Alesa ya söylerler diyor bana bak sen kimsin de benim adımı ağzına alıyorsun ya.
Ama şimdi onu kaybetmekten korkuyorum dedi beni çok seviyormuş. Hemen yumuşamak yok Alesa onu affetsende hemen yumuşamayacaksın öyle hemen yumuşatmak yok mesafe var anladınmı.

Bara vardık tan sonra Ezgiyi beklemeye başladım 10 dk sonra yanıma varmıştık.

"Giremezsiniz"

"Niye Giremezmışız?"

"Bekle alesa yanımızda kıyafetlerimiz var her halde böyle eğlenmicez her halde"

Ne eğlence bir bilsen

"Peki girebilirsiniz "

Direk olarak lavoboya girip kıyafetlerimizi giyindik. Saç yapımında becerikli olduğum için dağınık topuz yaptım. Bar için pek uygun olduğunu düşünmesem de kısaca bu da modelini yapmak istedim

 Bar için pek uygun olduğunu düşünmesem de kısaca bu da modelini yapmak istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazır olduğumu hissettiğim zaman lavobodan çıktık.

"İnanmıyorum."

"Sakın ol Alesa"

"Nasıl olabilirim ezgi"

"Alesa niye ağlıyorsun????"

MERABA ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYİM KİTABI VOTELEMEYİ UNUTMAYIN DİĞER BÖLÜMÜ MERAK EDİYORSANIZ KÜTÜPHANEYE EKLEYİN... TEŞEKKÜRLER :) :)

Aşk AffederHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin