Şekerleme yiyip gülücükler saçan aşkım...
Sabah erkenden uyandım. Hemen kot bir şort, beyaz bir yarım kol ve kot bir ceket giydim. Karnım açık kalmış olsa da öyle iyiydi. Tarağımı alıp saçımı tarayıp özgür bıraktım. Hemen birkaç şey atıştırdım, çantamı alıp hemen aşağıya indim, okula giderken telefonumla Ezgiyi aradım ;
-Günaydın Ezgi.
- Günaydın.
- Okulda mısın?
-Evet. Sen?
- Simdi geldim. A, ben sınıfı unuttum beni alır mısın?
-Ben gelemem Ali' yi yolluyorum.
-Peki görüşürüz.Kapıda bekledikten sonra Ali geldi." Günaydın Maviş. "diye başladı. " Günaydın Aliş." Dedim. " hmm Aliş." Aman tanrım ne dedim ben Aliş mi? Bu izdiham dolu kavgacı. düşüncelerden sonra sınıfa doğru yol aldık. Sınıfta 4 kişilik masalar var idi. Biz ' O ' sınıfındaydık. Ben, Ali, Burak ve Ezgi en arkada oturuyoruk. Derse güzel, zarif ve nazik bir bayan öğretmen geldi." Merhaba arkadaşlar. Benim adım Sena. Ben sizin yıl boyu rehber öğretmeniniz olacağım, ve her dersimizde sizin sorunlarınızı dinleyip çözüm arayacağım. Yani arayacağız. Sizi tanıyalım. 21 kişiyiz."
" Ben Doğa Gülen"
"Ben Alev Sayı"
"Ben Gizem Gizli"
"Ben Murat Akıncı"...
Diyerek gitti, sıra Ezgi' deydi.
" Merhaba Hocam ben Ezgi Uysal"
"Merhaba Hocam bende Burak Yazılı"
Merhaba Hocam bende
Mavi Buz" hoca şaşırıp
" Mavi mi? Ne güzel bir isim."dedi. Ali atılıp " Öyledir hocam. Bende Ali Renk" dedi. Ben şaşırıp oturdum. Bu şaşırtıcı ızdıraptan sonra nihayet zil çaldı. Ali' ye " hey! O da neydi" diye sitem ettim."
Bana kararlı bir şekilde " ne yani öyle değil mi?" Dedi. Ona bakıp trip atar gibi gittim. Burağa, " Triplere bak triplere. Abi kıza adım atıyoruz bize uçan tekme atıyor * * * ya!" Diye hayıflandı. Burak ise," şimdi beni anlıyorsundur artık" diye alay etti . Ali Burağa ters ters bakıp uzaklaştı.( BU ARADA BU BİR ARKADAŞIMA GELSİN " ALAY" ALİ - DİLAY)
Ezgiye bu durumu anlattıktan sonra bana " Kızım Ali seni görür görmez tutuldu. Sen daha neyin tribini yaşıyorsun? Lütfen bir şans ver ona. Erken olsa da o seni sevmeye başladı, ve bu akşam bir parti düzenliyor. Senin için. Anladın sen. Benden duymadın ama."
Bu sözlerden sonra Aliden hoşlanmadığımı kendime itiraf edemedim öylece " peki"cevabını verdim. Ezgi gülümseyerek bana sarıldı ve, " hiç pişman olmayacaksın." Dedi. Birkaç dersten sonra eve gelince Ezgi ve ben hazırlandık Ezgi elbisesini giyip gelmiş ve saçlarını falan hazırlanmıştı. Hemen benim dolabımı açıp bana kahverengi gözlerime uygun sarı ve kısa bir elbiseyi alıp giymemi istedi. Girdiğimde hemencecik aynanın karşısına oturtup kahverengi gözlerimi bastıran bir rimel koydu. Kısa bir likid ile göz kısmımı bitirdi. Bana hemen ten rengimden biraz daha kahverengi bir ruj sürüp saçlarımı doğal haliyle bıraktı. " Bitti. Şimdi hemen, partide normal bir partiye gidiyorsun gibi hiçbirşeyden haberin yok, en önemlisi bir adım atınca uçan tekme atmak yok. Please yani, please."
Diye yalvarası bir surat yaptı. Bende onaylanıp hemen siyah deri bir ceket alıp partiye çıktık.Partiye geldiğimizde çok fazla kişi vardı. Ne yani o kadar kişinin yanında mı ona evet diyecektim? Birkaç saat sonra Ali sahneye çıkıp " Arkadaşlar bizi kırmayıp geldiğiniz için teşekkür ederim. Şimdi size hatırlayabileceğiniz bir hikaye anlatacağım. Yani bazılarınız orda olmaya bilirsiniz ama başlıyım 'Bir okul çıkışı çantası kaçırılan güzel bir kız hatırlayan varmı? " diye sorunca herkez ben diye atıldı. Ben çok kızarmıştım, ve Ezgi' ye bakıp duruyordum. Ali devam etti " işte o kızla tanıştık arkadaş olduk. Oldukta olmasına bence o benim arkadaşım değil kadınımdı sanırım. Yani bence öyle ama ona göre hiç bilmiyorum. Benimkisi ilk görüşte aşk herhalde. İşte sizin karşınızda söylemek istiyorum. '♥ Mavi♥' İlk aşkım değilsin affet, son aşkım olurmusun?" Diyince sahne ışıkları kapanıp bana doğrutuldu ve herkez alkıaşlayıp gözlerini heycanla bana diktiler, ben Ezgiye bakıp gülümsedim ve Ali' nin beklemediği bir cevap verdim. " İlk aşkın değilim öylemi?" Diye sinirle baktım. Ali tam Mavi diyecekti ki yanına gidip " olsun be Aliş, ilk aşkın değilim son aşkın olurum!" Diye sarıldım. Ezgi' nin gözleri parladı Burak bilenbu sefer gülümsedi ve alkışlar icinde parti devam etti. Ali' yle dışarı çıkıp konuştuk Ali bana "hiç beklemezdim be Mavişim." Diyip gülümsedi. Bende " ilk görüşte bende hoşlandım. Yani saklamıyım, ve bir şans vermek istedim." Dediğimde dudaklarıma yapışıp öptü.
Selam arkadaslar nasılsınız? Hikayenin sizce nasıl olduğunu cok merak ettim. Acaba yorum atarmısınız ne eksikse hiç çekinmeden lütfen söyleyin :) TEŞEKKÜRLER...
Sizce kapak nasıl olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¿Mavi Aşk?
RomanceBu kitap hayatım değil. Tamamen hayal ürünü, bazı sözler alın tı olabilir. KARAKTERLER : MAVİ : : ALİ : : EZGİ : : BURAK : OKUDUKÇA ÖZELLİKLERİ ANLAYACAKSINIZ...