Yeni bir başlangıç hiç tanınmayan bir şehirde. Ama şehri bilen biriyle.
Uzun bir süre dudak dudağa kaldıktan sonra ayrıldık. Ali' ye bir telefon geldi ve telaşla "Maviş hemen partiye girmeliyiz" dedi " Ali neden noldu?" Diye telaşlandım. " biri Ezgiye yavşamış Burak' ta ağzını burnunu kırmış. " diyip benim elimi hızla tutup koştuk. İçeride izdoham vardı sanki hemen ezgiyi buldum çok kötüydü ve ağlıyordu hemen onu çekip bir kenarda durmasını sağladım. Ali de Burağı alıp çıkışa çıkmamız için işaret verdi. Çıktığımızda Burağın arabasına binip yola çıktık Lai Burağa kızgın bir şekilde "oğlum adamı başka bir yerde döseydin bari insanlar kaçtı" dedi. Burak Aliye ters ters bakıp " sus!" Dedi.bAli bir çırpıda sustu. Ezgiyi ve beni bizim eve bıraktılar onlarsa gittiler. Hemen Ezgiye bir pijama verip giydik. Olayı anlatmasını söylediğimde sessizce anlattı. " Biri gelip beni duvara sıkıştırdı. Burakta gördü ve kendinden geçti. Özetle bu yani." Diye konuştu. Hemen ona bir yatak hazırlayıp uyulmasını istedim. Ama öncelikle bize ağırlık veren bu makyajları temizledik. Sonra uykuta daldık. Uyandığımda Ezgi herşeyi unutmuş bir vaziyette yemek hazırlamıştı elbiselerimi değiştirip hemen yanına gittim " oooh! Ezgi hanım bakıyorum da iyileşmişiz". Dedim. Bana "hadi çok konuşma da gel şuraya." Dedi ve yemek yemeye başladık. Tıka basa.doyunca kapı çaldı. Açtığımda Ali ve Burağı gördüm. " Hoşgeldiniz bizde tam kahvaltıyı bitirmiştik." Dedim. İkisi içeri geçip "bu gün dersleri asıyoruz kızlar!" Diye haykırdı Ali. Bense Burağın düne göre iyi olduğunu düşünüyordum. Hemen atılıp " Asla!"dedim Ezgi bana " kızım sen saf mısın? İlk haftada yoklama olmaz hadi be maz etme"diye ısrar edince kabul ettim ve çantamı alıp çıktık. Bır cafede oturdup konuştuk Ali ve Burak yiyecek birşeyler almaya gittiklerinde bende lavaboya gidecektim, ve konuşmalarını duydum " Ali emin misin Maviden? Fazlasıyla hızlı oldu bu." Diye uyardı. Ali ise rahat bir sekilde, "Abicim ya ben ilk görüşte falan hoşlandım, sonra kaybetmemek için öyle bişey yaptım. " diye açıkladı. Bu konuşmalardan sonra ben hemen kayboldum. Sanırım Burak eminn değildi. Ama neden? Lavabida saçımı düzelttikten sonra ezginin yanına geri döndüm ama yemekler çoktan hazırdı. Ve Ali ile Burak gelmişlerdi, Burak bana seslenip " Mavi! Gelsene bi birşey konuşmamız lazım"diyince sanırım olayı tahmin edebiliyordum. Bir kenara çekilip konuştuk " Mavi o kadar erken nasıl oldu bu?" Diye sordu. Bende Ali' nin dediklerini benim sözlerim miş gibi söyledim. " Anladım hadi gidelim." Diyerek başını salladı. Bense içten bir " off!" çektim. Yiyeceklerimizi yedikten sonra Ezgi atıldı " hayvanat bahçesine gidelim mi!?" Bense karşı çıkıp " Saçmalama ya çok kalabalıktır orası. " dedim. Buraksa " orda Ali'den çok var ama" diye alay etti. Ali de hiç takmadan "Ehhh... bende isterim 3' e 1 Mavişçim gidiyoruz." Dedi kararlı bir şekilde. Bende karşı çıkamıyıp kabul ettim.
Oraya yetiştiğimizde 4 adet bilet alıp girdik. İlk olarak Ali' nin istediği maymunlara gittik. Ali onlarla konuşurcasına " Morlenk gel kanka gel al çekirdek ye" diye maymunla konuşuyordu. Bense çok şaşırmıştım. Burak bana dönüp " ben sana ne demiştim? Aliden çok var." Ben var Ezgi huna karşılık kendimizi tutamayıp coşkulu bir kahkaha attık. Sonra Ezginin isteği üzerine aslanların yanına gittik. Bense " ne kadar vahşiler ya" diyerek sitem ettim. Ama birde baktım ki Ezgi aslanı seviyor. Bende büyük bir şaşkınlıkla "sanırım hepiniz kendı hoşlandığı hayvan ile iyi anlaşıyorsunuz."Ali de " E yani birazda benim gibi olacaksınız hayvanlarla iletişimim iyidir."diye hava attı. Burak ise sessizce " ama kendi türündekiler ile..." dedi. Hiç anlayamıyordum bunları. Aslanlardan sonra Burak koalalara gitmek istedi. Ali atılıp "aynı sen huysuz ve tembeller."diye alay etti.
Ben Burağa " Burakçım koalaları bende severim zararsızlardır"dedim. Ezgi iyi anlaşmamızdan hoşlanıp gülümsedi. Burak ta elende tuttuğu kolayı bırakıp "sıra sende hangi hayvan?" Diye sordu. Bende "tavşan"diye cevap verdim. Ali sıkılmış bir yüz ifadesi ile bana baktı. Bense "ne?" Dercesine kafamı salladım . Tavsanlara gidip hepimiz elimize bir tane aldık. Ve oynadık. Ben artık gitmek isteyip ısrar ettim Ezgi ise " peki nerwye gideceğiz şimdi "diye sordu. Bende " bi partiye ne dersiniz? " diye atıldım. Burak korumacı bir tavır ile "ama kızlar, parti olmaz yani biliyorsunuz" dedi. Bizse karşı çıkmayıp " peki" dedik. Ali de "benim bir fikrim var! Havuza ne dersiniz?" Dedi. Bizde "oluur" diyip yola çıktık.Yüzmeye gelince Ali' ye "iyide ben birşey söylemeyi unuttum. Ben yüzme bilmem ki", diye sitem ettim Ali ise beni alıp "ben seni tutarım" dedi. Kabul edip suya girdik. Ali beni tutarken, bende ayaklarımı timsah gibi çırpıyordum. "Ee nasıl ilerleyebiliyormuyum?"diye hevesle sordum. Ali ise "yani kısmen"diye sinir bozucu bir yanıt verdi. Bu olaylardan sonra Ezgi ve burak ortalarda yokladı. Bende endişelenip aramaya koyuldum. Ali ise Burağı ve Ezgiyi arayınca cevap yoktu. O da endişelenip arkamdan geldi...
Arkadaşlar selam, hikayem nasıl olmuş? Umarım beğenirsiniz. Hikayeyi geliştirip özgüvenimi kazanmama yardım eden ;
♡♥☆★İremYelizHisir(, karşılıksız istedi) ♥♡★☆
Tfhys27
Simgeinal
Lena_Melis2003
Arkadaşlarımıza teşekkür ederim. Ve destek etmenizi dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¿Mavi Aşk?
RomanceBu kitap hayatım değil. Tamamen hayal ürünü, bazı sözler alın tı olabilir. KARAKTERLER : MAVİ : : ALİ : : EZGİ : : BURAK : OKUDUKÇA ÖZELLİKLERİ ANLAYACAKSINIZ...