Zangles

35 3 3
                                    

Donderdag 29 Augustus


16:25


Vandaag ga ik weer naar zangles. Ik heb echt zin om Ilse weer te zien. Zij is mijn zang lerares. Ze is ook zang coach bij de voice kids. Ik ben dus heel blij dat ik les van haar mag hebben. Ze zou deze vakantie proberen een handtekening te scoren bij een van de coaches. Ik hoop dat het haar gelukt is!


20:10

Het is Ilse gelukt! Ik heb nu een handtekening van:

- Ilse de lange

-  Marco Borsato

-  Ali B

Ik ben zo blij!!!!! Ik ga denk ik de handtekening van Ali B aan Anouk geven omdat ze wel fan van hem is. Ze gaat er zo blij mee zijn!


vrijdag 30 augustus


16:49


We gaan dit weekend naar Walibi! Van mijn ouders mag ik ook twee vriendinnen meenemen. Ik denk dat ik Anouk en Mieke meeneem. Ik heb er nu al zin in. Ik heb een lijstje gemaakt van attracties waar we in willen gaan:

- Speed of Sound

- Expres: platform 13

- Sky diver

- G-force

- En natuurlijk de Goliath

Ik heb Anouk en Mieke net gebeld dat we naar walibi gaan. Toen Anouk het hoorde gilde ze keihard. Mieke was ook heel blij. We hebben om 10:00 afgesproken bij mij thuis.


Zaterdag 31 augustus


8:17

Wat moet ik vandaag aan trekken? Ik denk geen rokje want dat is niet handig in een achtbaan. Ik denk dat ik een sterretjes broek, mijn star wars T-shirt en mijn sneakers aan doe met in mijn haar een knot met blauwe strik. 


10: 38

Om tien uur waren Anouk en Mieke er. Ze hebben er super veel zin in! Nu zitten we in de auto metde muziek keihard aan. We hebben net allemaal mee gezongen met sorry van Justin Bieber. En nu is Hello van Adelle erop. 

09:07

Het was zoo leuk in walibi! Toen we er waren wou Anouk natuurlijk meteen in de Goliath. Maar Mieke en ik wouden eerst nog het park doorlopen en kijken wat er allemaal te doen was. Het is echt super groot! We zijn eerst in de wild water baan geweest. Mieke kreeg de volle laag over haar heen :-). Dat was echt geniaal. Toen we een beetje opgedroogd waren was het tijd om een achtbaan in te gaan.  We zijn in de G-force geweest. Nou ja, Anouk en ik dan want Mieke vond het een beetje eng. Na het spookhuis en nog een achtbaan was het tijd om wat te gaan eten.



Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 20, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

100% Youtube starWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu