Request by mmoush_09
First of all, terima kasih pada yang sudi bagi komen dan feedback untuk poster-poster yang Addin buat. Terharu uolls!! hahahahaha...
So, untuk permintaan kali ni poster bertemakan sad and friendship. Sebabkan Addin tak boleh bayangkan friendship tu antara lelaki/lelaki, perempuan/perempuan atau lelaki/perempuan...so, Addin letaklah stock perempuan kat situ sebab fikirkan yang tukang mengarangnya gadis manis. (Hehehehehe..maaf gurau ya!)
Untuk warna poster tu Addin gunakan gabungan warna coklat lembut, soft oren dan sikit je warna kelabu utk menampakkan mood sedih.
Stock sheet melayang macam jatuh dari langit tu, Addin letakkan atas permintaan mmoush_09. Maaf ya..Addin tak dapat nak letak stock hospital dan tanda soal sebab Addin tak tahu apa kaitan antara dua tu. Jadi, yang boleh Addin letakkan kat sini adalah surat. Surat-surat tu diwujudkan kat situ untuk menaikkan mood sedih dan perhubungan antara watak-watak. (Eh..yeke?)
Jadi, mana yang rasa tak berkenan dihati, sila inbox atau komen ya..So, jumpa lagi untuk next update. Pada yang request atau dah ada niat nak request tu, satu je Addin nak bagitau.. antara cepat dan lambat je ye Addin buatkan apa yang awak minta. Sebab Addin ada cara Addin sendiri dan hidup untuk Addin uruskan. Wattpad bukan segalanya untuk saya ya awak-awak..hehehehehe...Dan satu lagi..janganlah kasar sangat gunakan ayat penganti diri tu. Bukan semua orang umurnya sebaya yang ada kat wattpad ni..awak oi... Ada je yg dah jadi mak-mak orang still guna wattpad. Jadi, nasihat Addin pada adik-adik yang still sekolah lagi tu atau baru nak up ke alam dewasa (I meant habis sekolahlah), saya-awak adalah penganti diri yg sesuai sebagai gelaran diri eventhough awak tak kenal pun siapa yang awak tegur tu. Kan lagi sopan tu. Instead of aku-kau..ergh..no. Please! just no!.
So, jumpa next chapter! Adios!
YOU ARE READING
Creativity & Poster [Malay Cover Maker]
DiversosCreativity and poster... Hmm.. macam mana nak describe eh? Entahlah. Addin pun tak tahu nak terangkan. Just untuk pengetahuan korang semua, site ni Addin saja wujudkan khusus untuk berkongsi cerita pasal idea dan kreativiti Addin belajar buat graph...