M-am trezit la 05:00.Era timpul să-mi fac un costum.Am luat un trigou verde,niște pantaloni negri,niște genunchiere verzi,2 manșete negre și o pereche de ochelari de înot.Am pus totul pe mine.Tricoul era gol așa că m-am gândit să imprim semnul de pe picior.Totul era gata,doar că era 07:07!M-am grăbit și am reușit să ajung la timp.
♣
Pauza mare.Un timp bun de ascultat știrile pe televizorul de la cantină.Nimic nou,dar dintr-o dată se aude:
Întrerupem programul pentru o știre de ultimă oră.Piața orașului este atacată de un fel de CREATURĂ. Nu vă părăsiți locuința.
•
Transmisiune încheiată.
Wow.N-am mai văzut în viața mea ceva atât de Dubios.
E ciudat😓,dar nu contează eu sunt singurul care poate face ceva.Mă duc la baie deschid geamul și zbor prin el.Într-un minut sunt în piață.CREATURA aia chiar e înfricoșătoare.18 tentacule,la fiecare tentaculă o gheară dubois de metalică.O atac cu două fulgere simultan.O tentaculă mă trântește și încep să sângerez.Simt că amețesc.O a doua lovitură se apropie.Sar la timp și îmi adun toată energia pentru următoarea lovitură.Un fulger însoțit de o lumină turqoaz lovesc CREATURA.Dintr-o dată parcă o absoarbe aerul.Văd oscânteie verde și dispare.Wow.Zbor spre școală și intru tot prin geamul de la baie.Mă schimb de hainele însângerate și fug spre clasă.
Toată lumea sărbătorește.
-Ceyse ai pierdut acțiunea.Omul-Verde a distrus creatura.A fost tare.Oricum azi n-am facut ore.Nu înțeleg cum ai stat atât la baie.
-Eram constipat.(râdem😀)
Ajung acasă unde îmi curăț rănile și apoi mă prăbușesc în pat.
-Ohhh.🙌