3.dio

81 5 0
                                    

....... Ja:A smijem li znati gdje idemo?
Zayn:Ne, ovo je iznenađenje.
Ja:Ok, odoh ja dolje. - i poljubim ga.
Zayn:Sad ću i ja. Samo da se spremim.
Ja:Važi! - ne znam zašto ali sam se počela kikotat. Zayn me je gledao kao da sam izašla iz Dobrote, ali vjerujem da sam tako i izgledala.
Peyton:Curo idemo da kupimo kokice.
Ja:Zašto baš nas dvije?
Peyton: Papir,kamen, makaze.....
Ja: Stvarno Peyton, stvarno?
Peyton:Haha... - izgledala je kao da je bilo slučajno. Tokom toga je uvijala njenu plavu kovražavu kosu. To je izgledalo veoma slatko.
"Bip, bip."-čuo se zvuk kase a ja sam samo čekala da izađem odavde.
Peyton:Djevojko, konačno smo zajedno! - kaže Peyton iza mene.
Ja: Mislim.... Zajedno smo i u vili. Ne želim....
Peyton: Svhatam, ali ne mogu da verujem da smo nas 3 zajedno. Ponovo.
"Sledeći!"-rekla je radnica.

Izašle smo iz prodavnice i potrčale ka vili koja je preko puta prodavnice.

Peyton: Ideš negde devojko?
Ja: U sobu.
Peyton: A čiju?
Ja: Moju!
Potrčala sam u moju sobu u kojoj je bila moja odjeća i Zaynovo pismo.

Anna,
U 20.00 budi spremna i dođi kod fontane u parku.
Mislim da će ti se dopasti.
Zayn

Iskreno prebrzo smo počeli po mom mišljenju. Ova vila mi je nabavila prvog momka. Ko zna šta će ee još desiti ovdje.

Obukla sam prelijepu crvenu haljinu. Stala sam pred ogledalom i uvijala kosu. Kada sam završila nisam mogla sa prestanem da se gledam. Konačno sam sišla niz stepenice. Bilo je 19.30. Možda je prerano da krenem. Momci su počeli da zvižde. Pogodila sam ih prvim što mi je stiglo pod ruku. Odmah su prestali.

Louis: Hej ideš negdje.
Ja: Da idem i nasam se bez tvojeg nadgledanja.
Louis: Št....Ne, ja uopšte ne brinem o tebi,ja imam svoj život......Vrati se prije ponoći.
Ja: Šta! Ja nisam tvoja pepeljuga pa ce magija nestati u ponoć. Zdravo.

Otišla sam do obližnjeg parka kod fontane, kako mi je naređeno. Videla sam vatromet na nebu, moje omiljene boje,crvene. Bilo je smiješno to što ja i Louis volimo istu boju. To je bilo jedino što nas je povezivalo.

X: Znao sam da ćeš doći.
Ja: Uh Zayne prepao si me.-stvarno sam se prepala i okrenula sam se. To je bio neki drugi čovek. Prestravila sam se ali mi je izgledao poznato. Htela sam da bežim ali me je uhvatio za ruku tako jako da nisam mogla pobjeći.
Ja: Adame.-počela sam da vrištim i da zovem Zayna upomoc ali me je Adam privukao sebi i stavio mi ruku na usta tako da nisam mogla da zovem Zayna.
Adam: Lepo si se sredila večeras Anna.Hahah.-počeo je da se smije onako zlobno.

Adam je bio bivši od Tess ali je on bio s njom samo da bi se viđao samnom. Ja sam mu se dopadala i nije mi bilo jasno zašto se zabavljao s njom da bi mene video. Bio je čudan momak i priznao mi je jednoga dana zašto je sa Tess.

------------------------------------------------------
Eto novi deo nadam se da vam se dopada danas dobijate jos djelova priče.
Lovee♥♥♥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

>See You Again<Where stories live. Discover now