1.dio

215 16 0
                                    

Ulazim u avion. Znam da će život u London-u mnogo biti teži nego ovdje u Pariz-u. Ali ću se potruditi da se uklopim u društvo.
-"Jao! Šta da radim svo vrijeme u avionu?! Nema veze snaći ću se. Mogu da se dopisujem sa Payton i Tess. Uh, ni kod njih nema ništa novo. Šta da radim sada, i njima postaje dosadno.

Pilot:Zavežite pojaseve, uskoro slećemo.

Too! Jedva čekam da vidim Louisa. Nismo se vidjeli odavno. Slećemo. Uzimam kofere i izlazim napolje. Vidim Louisa. Potrčim do njega i zagrlim ga. Louis mi uzvrati zagrljalj, zatim me malo odgurne.

Louis:Pa gde si mala sekice? Odavno se nismo vidjeli.
Ja:Da, a đesi mi ti? Pričaj šta ima kod tebe?
Louis:Kasnije ćemo o tome kad stignemo u vilu. Nego, hoćemo li prvo u neki restoran da nešto gricnemo ili prvo u 1D vilu?
Ja:Pa neznam, gdje ti je volja.
Louis:Ma koga ja zavaravam! Želim prvo da te upoznam sa mojim prijateljima.Hajdemo u 1D vilu!

Ulazim u kola i samo gledam ukroz prozor i zamišljam moj život u London-u. Odjednom zastajemo ispred jedne prodavnice.

Louis:Sorry, ali moram da uzmem nešto grickalica. Večeras pravimo party. Hoćeš samnom?
Ja:Ne ostaću u kolima.

Moram da javim Tess i Peyton da sam u London-u. Ah, i one su uzbuđene jer sam ovdje. Ustvari svi smo! Ah, gdje je više Louis. Postajem gladna. Uzeću žvaku nadam se da će mi bar malo smiriti glad. Uh, evo ga Louis. Nadam se da momci mogu organizovati savršenu žurku kao što smo nas tri radile.

Louis:Jesam li se dugo zadržao?
Ja: S obzirom da pravimo party... Ne.
Louis: Ok. Sad pravac 1D vila!

Stajemo kod jedne vile. Jao! Prelijepa je! Louis i ja ulazimo unutra, tamo vidim momke iz benda. Prilazi mi Naill.

Naill:Ja sam Nill. - i nasmješi se.
Ja:Znam vam imena. - i napravim malo ozbiljniju facu.

Naill se opet uozbilji i opet nasmješi.

Niall: Pa super!A ti si Anna. Jel da?
Ja:Da.
Harry:Nadam se da ćeš uživati u 1D vili.
Liam:Tome se svi nadamo! - Počela sam se smijati.
Zayn:Slatka si. - A Loui ga lupi šakom po glavi.
Ja:Pa hvala. - I postiđela sam se.
Louis:Ako hoćeš, možeš da pozoveš svoje drugarice da se usele ovdje.
Ja:Nebrini, već jesam.
Harry:Uuu, volim studentkinje.
Liam:A kada dolaze?
Ja:Sjutra,. Nego čula sam da večeras pravimo žurku,a ja i moje drugarice smo pravile odlične žurke.
Zayn:Da i to su bile čajanke, sa dugama i jednorozima. - i obrnuo očima.
Ja:Žao mi je što ću te razočarati ali je bilo akohola, gaziranog a za one koje hoće i obične sokove, sa ekstra grickalicamai rok i pop muzikom. Nego hajde da soremimo tu žurku.
Louis:Ja i Liam ćemo da spremimo hranu i piće,..
Naill:Zbog čega ne želiš da ja idem sa tobom?
Louis:Ti bi sve pojeo. Onda vas 4 dekorišite. Važi?
Naill, Liam, Zayn, Harry i ja:Da

Uzimamo dekoraciju i počinjemo. Zayn već počinje da se svađa.

Zayn:Ne tu neće stojati taj natpis!
Ja:Ma nemoj a gdje bi ga ti stavio?!
Zayn:Pa sigurno ne na sredinu dnevne!
Ja:Pa kad ti je toliko stalo, dekoriši sam!
Zayn:Ovo je zadnji put da ti dekorišeš za party! Louise rekoh da je ovo bila loša ideja!
Ja:Uh. Baš je teško živjeti sa tobom! Odoh kod Luisa i Liama!
Louis:Zayn je samo tvrdoglav. Ustvari je dobar.
Ja:Svakako nije toliko lako čini mi se.
Louis:Hajde idi spremi se, ali ne želim da mi te neko odvede sad kada si konačno s nama.
Ja:zvučiš kao da si mi ćale. Hahaha...
Smijem se kao nadrogirana.

Otišla sam u sobu i gledala šta sve imam u ormaru. Našla sam neku crnu mini haljinicu, napravila frizuru i našminkala se u rokendrol stilu. Kada sam sišla dolje Zayn je počeo da zviždi. Ovaj put ga je Liam udario po glavi. Zazvonilo je zvono....
________________________________

Jeste malo glupo ali se nadam da vam se sviđa. Prva mi je priča koju sam napisala pa nemam iskustva . Što više čitajte ja ću da se potrudim da sve više pišem. :-P

>See You Again<Onde histórias criam vida. Descubra agora