2.dio

167 15 8
                                    

Zazvonilo je zvono na vratima a Harry je potrčao da otvori vrata. Ušla je gomila ljudi kojih sam jedva koga poznavala. Sjedala sam za stolom i pila pića i nešto gricnula. Pomalo sam i plasala, ali većinu presjedala. Konačno se i žurka završila a ja sam zaspala na kauču u dnevnoj.....

.... Ujutro sam se probudila i vidjela momke oko mene i gledaju TV. Sve je čisto, što me je veoma iznenadilo i poslužaonik sa doručkom je bio na stolu. Plus su imali karticu na kojoj je pisalo "Anna". Ustala sam uzela doručak i počela da jedem. Sve je tiho.

Louis, Harry, Niall i Liam:Dobro jutro i prijatno!

Ja sam odskočila sa kauča a oni su počeli da se smiju kao ludi. Završavam jelo uzimam telefon i idem u sobu. Vidim da stižu u London u 10:20h.

Ja:Oh, ne! Moram hitno na aedrom!

Maknem sinoćnu šminku, stavim maskaru, pustim rep i malo rasčešljam kosu. Obučem trenerku i neku majcu.Silazim dolje.

Ja:Louise! Brzo uzmi ključeve! Moramo po Payton i Tess. Na aerodromu su!
Louis:Šta?! Ne rezumijem....
Ja:Moramo da dovedemo moje drugarice. Na aerodromu su. Shvataš?!
Louis:Ok. Momci doći ćemo još malo. Odosmo.

Došli smo na aerodrom gdje su čekale Payton i Tess. Čvrsto smo se zagrlile i Louis nas je gledao začuđeno.

Louis:Kada krećemo kući?
Ja, Peyton i Tess:Odmah!

Brzo smo stigli u 1D vilu. Louis je prvi ušao a mi smo malo kasnije. Kada smo ušle vidjela sam Harry-ev veliki osmijeh. Počela sam da se smijem a Tess i Peyton su me gledale začuđeno.

Ja:Duga priča.

Brzo smo ih upoznali i otišle smo u moju sobu. Tamo smo pričale satima. Onda sam ih pitala da li im je jedan od momaka sladak.

Payton:Na prvi pogled....meni Harry. - zagrizla je nokat.
Tess:Ne znam. Nisam ih gledala.
Ja:Šteta. - Okrenula sam se prema Tess. - I Harry je rekao da voli studentkinje. Možda se zagreje za tebe Peyton. Baš imaš sreće.-Peyton se postidela.
Niall:Cure! Hoćete sa nama da gledate horor?!
Ja:Naravno! Odmah silazimo!

Siđemo nas tri dolje i vidimo da nema Louisa.

Ja:A gdje je Louis?
Niall:Otišao je na izlazak.
Ja:Oho. A ko mu je nova cura?
Niall:Rekao je neka Jessica.
Peyton:Gdje su kokice?!
Tess:Hajdemo nas 3 do prodavnice po kokice a vi još nepuštajte film.

Brzo smo stigle do prodavnice i vratile se. Napravile kokice i sjele na kauč gdje je bio Zayn.

Ja:Upali film.

Zayn mi se sve više približavao tokom filma. Kada mi se konačno priložio šapnuo mi je "Mala, čuvaću te tokom filma a možda i tokom cijelog života" - ja sam spustila glavu i htijela da ga poljubim ali ću to sačuvati za kasnije. Umjesto toga sam mu tiho rekla:Znam. Posloje filma dođi u moju sobu. - on me je pogledao.
Zayn: Da znaš da hoću.-tiho je uzvratio, u jedan strašan dio filma sam ga zagrlila. Kasnije je i on mene zagrlio. Iz inata. Film se brzo završio a on i ja smo brzo otišli u sobu. Ja sam zaključala vrata on me je prislonio uz njih i poljubio.

Ja:Konačno mi se sviđaš.
Zayn:Ti meni od početka. - i nasmijao se.
Počeo je da me ljubi po vratu i skida majcu. Odgurnula sam ga i navukla majcu.

Ja:Malo je prekasno za to. - krenuo je prema vratima. Zaustavila sam ga.
Ja:Molim te ne ostavljaj me.
Zayn:Neću. - ponovo me je poljubio.
Ja:Ideš?
Zayn:Ostajem još malo, ali ako se Louis vrati ubrzo postaće sumljičav zbog toga što ne nema u sobi. I ti ćeš mu reći za nas, ako smo zajedno?
Ja:Pa može. Sada smo za zajedno. Ja ću reći Louisu i curama. Ti reci momcima. Važi?
Zayn:Ok.

Ostali smo nekoliko minuta zagrljeni. Čuli smo otvaranje vrata drugih soba. Zayn je brzo ustao i otišao u svoju sobu. Čim je Zayn izašao, devojke su ušle. Naslonile su se na dovratnike i digle ogrvu.

Tess:Ooo, vidi zaljubljene ptičice.
Peyton:Ni dan ovdje nisi izdržala bez momka. Ma dođi da ti čestitam. - i skočile na mene. To veče je bilo sjajno, samo je bilo problema sa Louisom.
*FLASHBACK*
Louis:Šta!?
Ja:Smiri se, pa odrasla sam.
Louis:Ne nisi!
Ja:Dvije godine si stariji od mene i imao si do sada 5 djevojka, a meni braniš! Prvog momka!
Louis:U pravu si odrasla si.Mnogo. - zagrlila sam ga.
*END FLASHBACK*
Probudila sam se i brzo otišla u Zaynovu sobu. Skočila sam na kreveti zagrlila ga. Odjednom sam osjetila kako ubrzano duše. Poljubila sam ga.
Ja:Prva noć od početka naše veze.
Zayn:Da. Slušaj medena večeras idemo negdje......
______________________________
Nadam se da će vam se dopasti ostatak priče. Molim vas ostavite voite i comm. Hvala.

>See You Again<حيث تعيش القصص. اكتشف الآن