Chapter three ^_^

20 2 0
                                    

Moc se omlouvám, za to jak je krátká ^^ Tohle je důvod názvu téhle povídky.

Naštvaně jsem zavrčela. Mým pokojem zněla opravdu hlasitá hudba. Můj mobil. Po dvou minutách snahy ho ignorovat tím, že jsem hlavu zabořila co nejhlouběji do polštářů, jsem ho nakonec stejně musela zvednout. Se sotva rozlepenýma očima jsem se plazila pokojem.

,,Kde zase sakra je?" zakňučela jsem a začala se rozhlížet. Když jsem ho nakonec našla v kapse svých riflových kraťásků, které jsem včera nechala ležet na podlaze, protočila jsem očima. Číslice zářivě svítící na displeji mé dobré náladě taky moc nepřidávaly. Půl šesté ráno. A Jenny. Super.

,,Doufám, že máš hodně dobrej argument Jennifer!" zachraptěla jsem a snažila se udržet oči otevřené. Uslyšela jsem jen, jak přerývavě dýchá. Sakra.

,,Jenny?" zkusila jsem to znovu opatrně, tentokrát klidnějším hlasem.

,,Ann." slyšela jsem jak vydechla. Hlas se jí třepal a bylo slyšet, jak popotahuje. Projela mnou vlna smutku s pocitu, že je teď sama zavřená u sebe v pokoji, a já ji nemůžu ani obejmout. Zhluboka jsem se nadechla.

,,Řekni mi, co se stalo." usmála jsem se, i když ona to stejně vidět nemohla. Muselo se vážně stát něco vážného. Byla jsem trochu vyděšená.

,,Zapni si notebook, pošlu ti to." pípla a nepřestávala fňukat. Doploužila jsem se k posteli, při čemž jsem po cestě vyzvedla svůj starý notebook. Odkaz, který mi Jenny poslala jsem otevřela a netrpělivě čekala. 'RUINED' - hlásal titulek. Video pod krátkým článkem, který jsem se ani neobtěžovala v tak nelidskou hodinu číst se za chvíli rozjelo. První se na obrazovce objevily fotografie ubrečených dívek všeho věku, kterým po tvářích tekly černé cestičky.

,,Pro fanynky slavné chlapecké skupiny 5 Seconds of summer nastanou těžké časy. Luke Hemmings, jeden ze členů výše zmiňovaného 'bandu' totiž před třemi dny oznámil pauzu, kterou zapříčinily podle spolehlivých zdrojů osobní důvody chlapců. Více informaci bohužel poskytnout nemůžeme, jelikož se všichni členové kapely odmítají jakkoliv vyjádřit. Proto můžeme doufat, že je to jen malá přeháňka a brzy se zase vyjasní." na sucho jsem polkla. Tak tohle jsem vážně nečekala. Fanklub Jenny na tom teď musí být hodně špatně.

,,Jenny?" nic.

,,Jenny, bude to v pořádku, je to přece jen malá pauza. Určitě šlo o nějakou hloupost uvidíš, že-" přerušilo mě pípnutí, které ohlásilo příchod další zprávy. Další odkaz. Tohle video bylo asi jen hodinu staré.  Znovu ty samé obrázky, jen moderátorka měla místo světle zelených šatů černou sukni a jednoduchou bílou košili.

,,Tak tohle opravdu nikdo nečekal. Po opravdu krátké pauze skupiny 5 Seconds of summer to vypadá, že se vše vyřešilo. Pro jejich příznivce však ne v pozitivním duchu. Calum Hood, jeden ze členů kapely při včerejším výjezdu našich reportéru prohlásil, cituji: ,,Už nikdy nechci mít ani s jedním z těch ču*áků nic společného!" zaklapla jsem notebook a mobil přiložila k uchu.

,,Je mi to tak moc líto. Je to určitě jen nějaký- "

,,Ne to není! Proboha Annabeth, co teď budu dělat?" plakala a já jsem jí neměla jak pomoct. Kdybych teď byla přesně tam, kde jsem být měla, totiž v jejím pokoji, leželi by jsme u ní v posteli s kyblíkem zmrzliny. Ona by brečela, mě by to za chvíli nakazilo a brečela bych bezdůvodně taky. Bylo mi úplně jedno, jestli ti čtyři šašci měli nějaké problémy, ale co moje nejlepší kamarádka? Co davy ječících fanynek se začínajícím epileptickým záchvatem? 

A co hudba?

I když jsem ty čtyři osobnosti neměla moc v lásce, to co ze sebe dostávali bylo neuvěřitelné.

,,Bude to v pořádku, určitě se to nějak vyřeší. Teď se běž vyspat, potom ti zavolám." snažila jsem se ji uklidnit.

,, Dobře." vydechla a hovor položila. Povzdechla jsem si a znovu zalehla do již studené postele. Strčila jsem si sluchátka do uší a nechala hrát to, co zrovna bylo na řadě. 'Every time you say to me it's over you just wanna start again..' Jenny tohle nepřežije. Nebo ji minimálně bude trvat neuvěřitelně dlouho, než se z toho vzpamatuje. Byli její všechno.

                                                                           ***FLASHBACK***

,,Proboha! Proboha! Proboha!" ječela když mě dobíhala cestou do školy. Usmála jsem se a nechala se strhnout do objetí.

,,Co se děje Jennifer?" zamračila se nad tím, jak jsem ji oslovila, ale pak z kapsy vytáhla sluchátka a její škleb znovu vystřídal radostný úsměv. Jedno strčila do ucha mě a druhé sobě.

,,Zblázníš se." zapištěla a jako vždycky sebou nedočkavě cukala. Byla jsem vážně zvědavá. Jenny do hudby nikdy moc nebyla. Nechápala jsem to, protože podle mého názoru, s takovým člověkem nebylo něco v pořádku. Pokud něco poslouchala, bylo to to, co jsem zrovna na playlistu měla já. Bylo to příjemné. Rozhodně něco, co bych  od ní v životě nečekala.

,,If you don't swim, you'll drown.." zpívala spolu s hudbou, která vycházela ze sluchátek.Uznale jsem kývla hlavou.

,,Není to nejhorší." rozzářily se ji oči a koutky okamžitě vyletěly nahoru. A takhle to bylo i další den.  A další. Každý den přišla s jinou písničkou. A jinou tapetou na mobilu. Mluvila o nich ve dne v noci. Její pokoj se začal plnit plakáty a na baťohu přibývaly placky. Za chvíli už měla vlastní odznáčky. Milovala je. Nikdy jsem nechápala, co kromě jejich hudby na nich viděla. Jeden byl tmavovlasý asiat, oči se mezi velkým nosem skoro ztrácely. Ten další měl každou chvíli jinou barvu vlasů a bubeník mluvil jako pitomec. A ten čtvrtý, poslední, vypadal, jako by ujížděl na sebepoškozování, věčně měl díravá kolena a ověšený spodní ret. Na každém videu se rádoby roztomile usmívali a 'sladce' koukali do kamery. Po pár měsících jsem snahu vymluvit ji tuhle bandu kašparů vzdala.

                                                                          ***KONEC FLASHBACKU***

Zavřela jsem oči a snažila se co nejrychleji usnout. Od teď jsem Luka Hemmingse, Caluma Hooda, Michaela Clifforda a Ashtona Irwina nenáviděla ještě víc.

Pozn. autorky: Pokud najdete nějakou chybu, moc se za ni omlouvám^^ V médiích má být pokoj Jenny :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ruined/Luke HemmingsWhere stories live. Discover now