SELENI'DEN
Butun gun kafami siraya koyup uyudum.Ders dinlicek ne gucum vardi nede kafam yerindeydi.Yanimda oturan ukala ise surekli telefonla oynayip duruyordu.Onu tınlamazlıktan geliyordum
**
Sonunda okul cikis zili caldi cantami toparliyordum Melike beni sinif kapisinin onunde bekliyordu.Sinifta tek Canerle ikimiz vardik bacaklarini yaymis oturuyordu."Ayaklarini cekermisin arkadasim bekliyor"
"Yo "dedigi an yuzunde tebessum oldu
"Bu etekle uzerinden atlamak istemiyorum gerizekalii"diyip bi suratimi buzdum ayaga kalkip yol alirken kolumdan tutup gozlerime bakiyordu.Gozlerimi devirdim .
"Ogunu unut aramizda birsey oldugunu saniyor bizim cocuklar ama olmadi Seleni icini rahat tut"
"Sennnnn küstaaaah umursamaz bi insansin kim bilir insanlara nededin Cenk gelip Caner gibi seni beceririm diyor ben bunlari hakketmedim hakketmicemde cekil onumden "
"Cidden oylemi dedi Seleni cevap ver !"
"Yalan soylicek halim yok sana küstah arkadaslarini ve sevgini al basimdan "dedim ve siniftan ciktim .Melike acmis gozlerini bana bakiyordu
"Hic bana oyle bakma hakkeeti "
"Tamam birsey demedim "
**
Hizli adimlarla okuldan ciktik bugun eve yuruyerek gidicektim temiz hava şart. KAFAMI dinlemek istiyorum kafami."Melike ben bugun yuruyucem kardesim zaten bizden once cikiyor geliceksen gel"
"Olur valla şekerim sana kahve ismarliyim"diyip koluma girdi bu kiz catlak be. Ama yanimda olan tek insan hakkini odiyemem . Yillar sonra iyi bir arkadas bulduguma pisman degilim.
**
Sahile gidip bir banka oturduk . Gunlerden persembe okul acilali 4 gun olmustu ama olaylar ne olaylar. Melike 2 tane kahve alip yanima otursu tebessumu hic bitmesin bu kizin gulmek yakisiyor idi."Anlat bakalim Selly denize bakip ne dusunuyorsun"
"Hayallerimi "diyiverdim
"Su denize karsi olan hayallerimizi mi " diyip guldu.
Tebessum ederek "Malesef ki o hayallerimizi anlatmak istedigim cok sey var ben ofke kusuyorum Melike ofke ben hakketmedigim seyleri yasadim "
"Uzulme anlat dinliyelim"
Kahvemden bir yudum alarak "Sana guvenmek istiyorum"
"Tabiki Selly aramizda" diyip sarildi
"Ailemin bile bilmedigi birsey var "
"Ben cok sevdigim bi cocuk tarafindan tecavuz edildim ""Oha inanmiyorum sakin aglamma kiyamam serefsiz onu oldurmek isstiyorum Selly nasil kiyar sana adi"
"Ve aileme soylemek istiyorum"
"Soyle bende ondan taraftarim ama ya kizarlarsa"
"Kizmazlar ama o cocugu oldurtebililer her an turkiyeye gelebilir beni bulabilir bunu dusundukce Intihar Sebebi "
"Bugun bizde kal Selly herseyi konusalim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Seveceksen Gel "
Novela JuvenilSeleni isminde bir kız ailesi ile Istanbula yerlesiyolar orda eski flört ettigi cocuk pesini birakmiyor Kiz ise yeni aşka yelken acmakta -Merak edenler hikayeyi okuyup yorumlasin -