Okuldaki Olay

21 5 0
                                    

MEDYADAKINLER 1.UMUT
2.SELENI
3.CENK

Sabah kalktigimda okadar yorgun ve bitkindimki butun gece agliyarak uyumaya calistim.Aynaya baktigimda gozlerim sismis hayattan sogumustum
Ofkem ve sinirim yuzuume dokunuyordu.Umuta haddini bildiricektim ne hakla hayatima karisirsin pezevenk.
Banyoya gidip elimi yuzumu yikadim yuzume biraz pudra surup sade ruj surdum.Sari saclarimi ise at kuyrugu yapip odama yoneldim.Siyah okul etegimi ustume gecirip uzerime beyaz gomlek gecirdim okula gitmek icin cok sexsiydim .Asagiya inip annemi opup evden ciktim.

**
Okulun kapisinin icerisine girdigimde .Ukala tayfa ordaydi Canerin yanina Ela Cenkin yaninda simge Umutun yaninda Burcu vardi haddini bilmez insanlar.
Onlara dogru yurumeye basladim .Umut kafasini kaldirip bana bakiyordu.

"Kalk"diye avazım çıktığı kadar bagirdim okula gelen kim varsa bana bakiyordu.
Umut "ne oluyo " der gibi bakislarini ustume gecirdi.

"Senin ne haddine benim hayatimi kurcalamak yada rezil etmek sen boyle karaktersizmisin ogun cok guzel olmusun dedigin kizi rezil ettin ama bu burda bitmicek Umut Demir senin sonunu ben bitiricem "diyip itip kalkmaya basladim.Cenk ayaga kalkti ve kolumdan tutup suruklemeye basladi.

"Birakk canim aciyoo birak"

"Sus pis surtuk sen bizim ortdan kime giderleniyosun"diye bagirdi

"Ben surtuk degilim sen yanindakilere bak"dedigim an beni duvara itti.

"Derdin ne senin Canermi caner seni umursamiyo bile sen onun anca bi gecelik iliskisi olursun Umutan uzak dur yoksa bu sefer ben seni beceririm"Arkasina bakmadan gitti .Gozyaslarimi tutamadim sel gibi akip gidiyordu.Yanlizdim hemde cok kimsesizdim.Bagirarak aglamaya basladim
Ben Caner ile birlikte olmamistim bu nerden cikti of of.
Başım donuyordu ayaga kalkip tam bayilacakken belime biri sarildi.Kafami dondurdugumde Umut olsugunu farketim peki ya neden geldi genemi rezil edicekti beni?

EGER BEGENDIYSENIZ VOTE VE YORUM YAPIN FIKIR VERIN BANA HERKEESE TESEKKURLER ♡

"Seveceksen Gel "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin